  • Data: 2017-12-30 19:21:07
    Temat: Re: [OT] (announce) organic asm
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, December 22, 2017 at 8:55:10 PM UTC+1, AK wrote:

    > Nooo powiedzmy.

    Nie robią, nie są jeszcze tak dobre jak białkowe maszyny. :)

    > Racja. Polecam np. analize jakze "niestandardowej" fukcji strlen() w Turbo C++ 3.0.

    Wątpię, żebym znalazł tam coś nowego. :)

    > ...i jak zarzadzac (algorytmy) optymalnie pamiecia cache, jak przydzielac
    optymalmnie
    > rejestry procesora (kolorowanie grafu) jak optymalnie "priotrytetowac"
    > pipeline instrukcji itp itd, ale nie spraw stricte inzynierskich/rzemieslniczych
    czyli
    > zestawu instrukcji itp.

    Na pewnym etapie nie da się tego rozdzielić. Zresztą, przeciętny
    procesor ma raczej przewidywalne instrukcje i są one zwykle proste.
    Jedyny przypadek, gdzie musiałem przysiąść, to były instrukcje
    łańcuchowe na intelach (STNI). Ale tylko z powodu wybitnie kiepskiej
    dokumentacji.

    w.