  • Data: 2017-10-17 15:42:03
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-17 o 14:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Taaa ... ale zazwyczaj to je projektant daje takie same :-(

    Być może projektant daje takie same, ale nie w moim Avensisie T25.
    Po kilku tygodniach już mogłem bez patrzenia przełączyć większość
    rzeczy. To, co rzadko używane do dziś, po latach jazdy tym samochodem
    muszę przełączać z patrzeniem.

    > Teraz mam automatycznie wlaczane swiatla wraz z silnikiem ... efekt
    > taki, ze po nocy przyciski nie sa podswietlone, bo przeciez jade "bez
    > swiatel".

    Chyba nie kapuję. Nie ma kontrolki od świateł?
    W aktualnym Golfie, mimo automatyki świateł i dotykowego ekranu bez
    fizycznych przycisków nadal po lewej stronie od kierownicy jest
    fizyczny, kręcony przełącznik z podświetleniem pozycji.