  • Data: 2016-12-04 00:42:13
    Temat: Re: [OT] sukces tylko w zjednoczeniu europy
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o1ve20$j9i$1@node2.news.atman.pl...
    > Współczesne algorytmy stosują różne sztuczki aby nieciekawe rozwiniecia
    > pokazać "lepiej" stąd pozorna poprawa jakości.

    Wolałbym wszakże, aby to było choć trochę przewidywalne, bo wtedy mógłbym po
    prostu odpowiednio zmodyfikować algorytm działania programu, by albo obejść
    ewentualny błąd, albo chociaż zminimalizować jego skutki.

    > Bug w Pentium dotyczył dzielenia i nie ma nic z tym wspólnego. Ma
    > natomiast dużo wspólnego z dziadostwem QA:
    >
    > https://www.cs.earlham.edu/~dusko/cs63/fdiv.html

    Cóż rzec, nie myli się tylko ten, co nic nie robi.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.