  • Data: 2015-08-17 15:06:15
    Temat: Re: [OT] sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mqs5kn$2gt$1@node2.news.atman.pl...

    > Nigdy nie miałem, ale pasuje jak ulał do wielkich osiągnięć polskiej
    > elektroniki. Mialem za to UM-20x (nie pamiętam), znakomity do pomiarów
    > jest-nie ma (dokładnośc około 0%).

    Drabinka oporników z odrzutu, branych pierwszy-lepszy i sru, mierzydło na
    półkę (sklepową)?
    To już mój ruski automat, sam przełącza zakresy, tak śmiesznie klikając
    chyba kontaktronami, chyba lepszy...? Ale to jakiś profesjonał.
    Pamiętam trochę, jak ktoś zrobił wielkie oczy... byłem na jakimś spotkaniu i
    miałem ten miernik ze sobą. Coś pomierzył swoim mierzydłem, dośc dobrej
    klasy, wyszło, powiedzmy, 13.64v. To ja biorę swój i mierzę i wyszło...
    13.64v! Ale miałem któreś Lavo, albo 2, albo 3, nie pamiętam, coś tej klasy
    zresztą.

    > Wszyscy mieli wtedy wszystko poskładane z okolicznych krajów. Gospodarka
    > była nie tylko centralnie planowana ale i tak konstuowana aby żaden kraj
    > nie był samowystarczalny. Do Juniora były bodajże węgierskie stacje dysków
    > i bulgarskie dyskietki i enerdowski procek. Odre rozbierałem tymi łapami i
    > na bank pamiętam cyrylice na kilku elementach.

    A nawet chyba u Ruskich były omponenty zagramaniczne, no, bo skoro myśmy om
    pchali swoje towary, to oni w zamian brali od nas węgiel, czy jakoś tak.
    Wiem też, że ponoć było swego czasu tak, że na wielu produktach, do ceny
    towaru doliczone było coś w stylu "+20 groszy na NFOZ", tak u nich coś w
    tylu "+20 kopiejek na pomoc bratnim krajom", czy może nawet "...Polsce", nie
    pamietam, dawno temu to zasłyszałem.

    > Bycie prorokiem jest czasem mimowolne. A jak sie okaże że jednak gdzieś

    Jak się zaczęły hece z Biurem Numerów (przenosiny do Ciechanowa, zmiana
    numeru, coś jeszcze), to wieszczyłem "zobaczycie, podrożeje". Ile teraz, a
    ile kiedyś, płaciło się za połączenie z BN? :) Kilka innych rzeczy też - w
    końcu w pracy widywałem pewne rzeczy i wystarczyło przemyśleć to, poskładać
    do kupy i już.

    > będe miał rację? Ziobro juz pewno chowa kilka pozwów in blanco. Nie, nie
    > ma co ryzykować.

    Ja ci tak powiem, że łuni som za bardzo zapatrzeni w dopieprzanie jedni
    drugim, za bardzo się na tym koncentrują, by każdego ganiać za poglądy.

    > Pewno niewielu jest na tej grupie. Posiadanie takiego hobby skutecznie
    > utrudnia rozumienie rzeczywistości politycznej. Za duzo logiki zawsze było
    > przekleństwem.

    No, to prawda. To już wolałem z kolegą z pracy, o niemal przeciwnym
    spojrzeniu politycznym, usiąść przy wódce i pogadać o zacinającej się
    kolejce na Biurze Numerów...
    Dlateo swą logikę wolę skierować w rozkminienie, czy dany stopień
    wzmacniacza ma właściwie ustawiony punkt pracy, jaki zastosować gasik na
    zestyki przekaźnika, niż rozkminiać, czy peło pisdowi, czy pis pełowi.
    Ewentualnie zwierzęta, jak z nimi postępować, aby ich nie skrzywdzić, a
    osiągnąć zamierzony efekt w ich zachowaniu, w kontakcie z nimi. Podstawowe
    kryteria są dwa, absolutnie 1) nie wolno bić, ani 2) nie wolno krzyczeć, ani
    trochę nawet, ktoś, kto to zrobi, przegrywa. Bez tych 2 rzeczy oduczyłem
    swego jamnika ganiania kotów. Bo jakoś ze zwierzakami lepiej się dogaduję,
    niż z ludźmi, niektórzy byli oczy w 5 zyla zdziwieni, że głaskam ich psa, a
    on mnie nie gryzie. Sympatyczne to bardzo, gdy lutuje się np. końcówkę mocy
    w radiu, a obok siedzi pies, którego co chwilę mogę pogłaskać :)) Albo dać
    małe ciasteczko :)

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205