  • 1. Data: 2015-08-16 17:34:42
    Temat: sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś z Pisu ma jakiś opis jak sterować wyświetlaczem LCD w trybie 4
    bitowej szyny danych?

  • 2. Data: 2015-08-16 18:03:12
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    > czy Ktoś z Pisu ma jakiś opis jak sterować wyświetlaczem LCD w trybie 4
    > bitowej szyny danych?

    ...---...

    ...---...

  • 3. Data: 2015-08-16 18:10:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no... to chyba grant dostaniesz, nie?

  • 4. Data: 2015-08-16 19:46:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-16 17:34, platformowe głupki wrote:
    > czy Ktoś z Pisu ma jakiś opis jak sterować wyświetlaczem LCD w trybie 4
    > bitowej szyny danych?

    http://ep.com.pl/files/8691.pdf

    Ale łatwo nie było, trzeba było wpisać w google "jak sterować lcd w
    trybie 4 bitowym" że by to znaleźć. Nieźle ukryte.

  • 5. Data: 2015-08-16 19:50:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > http://ep.com.pl/files/8691.pdf
    >
    > Ale łatwo nie było, trzeba było wpisać w google "jak sterować lcd w
    > trybie 4 bitowym" że by to znaleźć. Nieźle ukryte.

    "Elektronika Praktyczna" należy do PiSu?!

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2015-08-16 20:01:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jak coś się stanie i nagle wpisze się losowo jakiś półbajt, to co?
    cała przyszła transmisja się wywali?

  • 7. Data: 2015-08-16 20:16:44
    Temat: Re: [OT] sukces zjednoczenia 20150816 - 2
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-16 19:50, Jarosław Sokołowski wrote:
    > "Elektronika Praktyczna" należy do PiSu?!

    Nawet jesli obecnie nie, to przecie za chwile będzie. Wszystko należy
    przywrócić w ręce Prawdziwych Polaków. Zamista wstepniaka - modlitwa w
    intencji pomiarów i braku zimnych lutów. Zamiast lewackich
    mikrokontrolerów - wyłacznie prawicowe makrokontrolery. Żadnych oporów,
    prad ma pływać swobodnie, ale uporządkowany! Każdy węzeł stabilizowany
    stałym napięciem, żadnych kolorowych diod, wyłacznie białe i czerwone.
    Szerokości magistral wyłacznie pozwiązane z ważnymi datami z historii
    Narodu. Cenzura elementów ograniczająca producentów do Cemi. Edukacyjna
    broszurka "Wielkie osiągnięcia Polaków w półprzewodnikach" dołaczona do
    każdego kitu. Rezystory wyłacznie węglowe w celu wspierania wydobycia.
    Żadnych sprzężeń zwrotnych, a już na pewno nie jakiś pedalskich
    ujemnych. Zabronione zbliżanie do siebie magnesów stronami N-N i S-S! W
    numerze temat wiodący "Jak zwiększyć moc dzwonów w parafii" obok newsa
    "najnowszy układ Holteka, 7 melodii sakralnych i tylko 3 wyprowadzenia".
    W numerze rownież "Konwerter częstotliwości Radia Maryja na wszystkie
    pozostałe" oraz "W cyklu Wielcy Polacy: dlaczego Kirchoff nie był
    pierwszy, czyli opowieść o panu Zbigniewie z Gniezna i jego rozprawie o
    rozpływie prądów w pobliskim strumieniu". W ogólszeniach dopuszczalny
    wylacznie sprzęt pomiarowy produkcji Polskiej. Z komputerów w
    ogłoszeniach Odry, Bosmany i Meritum (po udowodnieniu ze to nie klon
    TRS-80).

    Ech, nie chce mi się już wyliczać bo nie daj Boże trafie i bedzie na mnie.

  • 8. Data: 2015-08-16 21:48:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sugerujesz, że we wspólnocie może być normalnie,
    nie wydaje mi się, jak coś zaczyna być normalne,
    europa zaczyna finansowć chorych umysłowo, mam wymieniać po nazwisku?

  • 9. Data: 2015-08-16 22:52:37
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > W numerze rownież "Konwerter częstotliwości Radia Maryja na wszystkie
    > pozostałe" oraz "W cyklu Wielcy Polacy: dlaczego Kirchoff nie był
    > pierwszy, czyli opowieść o panu Zbigniewie z Gniezna i jego rozprawie o

    Czekaj czekaj... a to on nie jest przypadkiem z Kruszwicy, czy gdzieś w
    okolicy, gdzie na Mysiej Wieży pełowskiego króla Popiela (mógł tyle nie
    jarać szlugów, to by nie dostał przydomku), pisdowskie myszy wpieprzyły? (1)

    > rozpływie prądów w pobliskim strumieniu". W ogólszeniach dopuszczalny
    > wylacznie sprzęt pomiarowy produkcji Polskiej. Z komputerów w

    Z naciskiem na LAVO-2...

    > ogłoszeniach Odry, Bosmany i Meritum (po udowodnieniu ze to nie klon
    > TRS-80).

    A Odra nie miała sowieckiego swędu w składzie?

    > Ech, nie chce mi się już wyliczać bo nie daj Boże trafie i bedzie na mnie.

    Spoko, najwyżej ci będą mędzić, że się PO-PiS-ujesz... A nacisk położą na
    wykazanie, jacy to my dobrzy, a oni źli i raczej nie starczy go na inne
    sprawy, więc raczej śpij spokojnie...

    (1) Nie jestem ani za jednymi, ani za drugimi. Za żadnymi nie jestem.
    Polityka to gówno. Co za różnica, czy zaśmierdnie gównem po fasolce, czy po
    kapuście? I po tym, i po tym, można się porzygać, jeśli ktoś nieodporny.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 10. Data: 2015-08-16 23:28:17
    Od: ToM <t...@g...pl>

    > czy Ktoś z Pisu ma jakiś opis jak sterować wyświetlaczem LCD w trybie 4
    > bitowej szyny danych?
    Co Wy z tym z tym czubem macie, że mu odpisujecie? Matrix czy co?

    --
    ---
    Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno