  • Data: 2016-05-29 23:30:50
    Temat: Re: [OT] telefon a promieniowanie radioaktywne
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > Co to znaczy "starsza osoba"?
    > Dlaczego ona miałaby nie używać ekranu dotykowego?
    > ---
    > Dlatego, że ekran się ciągle zmienia

    ??? Nie wiem co pijesz lub palisz, ale gadasz od rzeczy.
    ---
    Tępy jesteś i tyle

    No to co z tego że się ciągle zmienia?
    A jak to sobie wyobrażasz żeby się nie zmieniał?
    Jak Ci to przeszkadza to wydrukuj i naklej na ekran nalepkę :-)
    ---
    Mówię Ci co przeszkadza starszej osobie w używaniu ekranu dotykowego.