  • Data: 2018-08-12 09:33:01
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Mateusz,

    Ja też, ale wolałbym w te kilka dni móc temperaturę obniżyć.
    A że mnie nie stać na instalację, to pozostaję przy zamykaniu okien. :(

    > Mieszkanie na poddaszu.
    >
    > Syn mieszka w starym budownictwie, na parterze i ma rekuperację. W
    > mieszkaniu 23°C pomimo upałów na zewnątrz.

    A u mnie kilka razy w tym roku temperatura po południu dochodziła do
    27°C! Gdyby mnie było stać, to bez zastanowienia instalowałbym
    jakąkolwiek klimatyzację.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/