  • Data: 2009-01-13 06:51:51
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > A koniecznie coś musi być białe albo czarne?
    > Bo ani to, ani to w pełni.
    > Jako ofertę dla kogoś kto nie ma innych możliwości dostępu do tv chwalę,
    > z kolei porównania z konkurencją w postaci dvb-t, czy darmowej telewizji
    > w neostradzie tnk nie wytrzymuje.
    wez przestan wypisywac takie głupoty!
    dvb-t działa tylko w nielicznych miejscach i wątpie by szybko
    uruchomili, w moim rejonie nawet nie ma sygnału testowego, sprawdzam co
    parę dni. to co daje tp to mi sie nie podoba, poza tym musiałbym mieć tak:
    telefon w tp sa - nie chce - mam 2 komórki i telefon voip
    internet neostrada - nie mam telefonu w tp sa więc nie mogę
    wrunek livebox - no jezeli uwazasz to za dobry sprzet, ja nie
    odległośc od centrali max 2500 m. w innym przypadku dochodzi antena sat
    i inny dekoder.
    Reasumując by mieć tv za "darmo" zapłaciłbym 3x więcej.
    Więc pisz że dla ciebie jest wygodne i ci to odpowiada, nikt nic za to
    nie zrobi, wręcz przciwnie, ten co się zastanawia chce opinie.

    Ja mam internet z sieci miejskiej i mam tv na abonament, gdyż chcę mieć
    lepszą jakość, ale moi znajomi, zwłaszcza ci co oglądali polsat i cyfra
    i którym się skończyło, mają TnK, choćby dlatego że każdy z nich ma
    dekoder i antene. Oferta - ja uważam spoko, jest kilka ciekawych
    programów, a cóż z tym darmowym DVB-T, zobaczymy. Jak będzie działać,
    wówczas wymienimy się spostrzeżeniami, ale na razie nie działa.