  • 1. Data: 2009-01-11 19:58:14
    Temat: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Najpierw minusy:
    1) Chlopaki nie lubieja kontaktu z klientami, na swojej stronie www
    umiescili adres pocztowy (tradycyjny) i 2 numery telefonow po 0,35 i po 1,22
    za minute, maila juz nie podali bo nie daj Bog jeszcze kto by napisal
    2) Karta ma po wlozeniu do tunerka z zestawu "nietypowy" rozmiar znaczaco
    utrudniajacy zastosowanie jej w innym tunerku.
    3) Sam tuner ma mocno nietypowy ksztalt zlacza serwisowego ponoc rs 232 i
    widziane juz byly w sieci przejsciowki
    4) Brak wsparcia w postaci softu do wgrywania np list kanalow do tunerka
    5) Niedawno przyszlo z nieba oprogramowanie z powaznym bledem ktorego
    podstawowym objawem jest brak obslugi Diseq, ponoc za jais czas ma przyjsc
    ta sama droga poprawka. Nie jestem zadnym wielkim fachowcem ale w zasadzie
    moim zdaniem wystarczyloby zeby szybko rozwiazac problem i pozwolic mi na
    ogladanie mojej ulubionej telewizji z Astry podeslac stary sofcik nawet z
    nowszym numerkiem. Ilez to roboty?
    6) Niechec do informowania klientow o zmianach na transponderach. Czlowiek
    sie dowiaduje albo z malego druczku na stronie albo szukajac po forach.
    7) Brak Polsatu. Ale co tam jak ludzie prezesa Solorza nie chca zebym ich
    ogladal to moge nie ogladac
    8) Subiektywna wada jaka sa schowane w obudowie zlacza cinch :)
    9) Brak mozliwosci dokupienia Discovery, NG albo pakietow filmowych.

    A teraz plusy
    1) W miare sensowna cena kompletu Technisat z karta w zwyklym sklepie za
    rogiem za 196 PLN.
    2) Gwarantowane niewylaczenie podstawowego pakietu TVP 1,2, TVN,TVN7, TV
    Religia + kanaly FTA
    3) Niska cena "abonamentu" przy jednorazowej oplacie za rok 120 PLN czyli po
    10 za miesiac, z drugiej strony co tam jest zadna rewelacja w sumie.
    4) Oszczedny tuner majacy nizkie zuzycie energii.
    5) Qrde mimo ze wad jest wyraznie wiecej to po odzyskaniu kontroli nad Diseq
    nadal bede w miare zadowolonym uzyszkodnikiem.
    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 2. Data: 2009-01-12 07:06:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik zho napisał:

> [...]
    > 1,22 za minute, maila juz nie podali bo nie daj Bog jeszcze kto by napisal
    to fakt, na początku też chciałem sie dodzwonic - i nic

    > 2) Karta ma po wlozeniu do tunerka z zestawu "nietypowy" rozmiar
    > znaczaco utrudniajacy zastosowanie jej w innym tunerku.
    ja kilkanascie takich kart zapodalem i nie mialem problemu

> [...]
    > forach.
    > 7) Brak Polsatu. Ale co tam jak ludzie prezesa Solorza nie chca zebym
    polsat gryzie sie chyba ze wszystkimi, pamietam czasy jak wylaczali tvp1
    i tvp2 na ich platwormie :-)

> [...]
    > 3) Niska cena "abonamentu" przy jednorazowej oplacie za rok 120 PLN
    > czyli po 10 za miesiac, z drugiej strony co tam jest zadna rewelacja w
    znajdz lepsza za te pieniadze, dla ludzi ktorym zalezy na kilku
    podstawowych + tvn24

  • 3. Data: 2009-01-12 08:23:20
    Od: "Norbert Komorowski" <n...@g...com>

    Jakie sportowe kanały znajdę?
    TVP-sport i N-sport? Duzo piłki noznej jest? Jakie muzyczne?

  • 4. Data: 2009-01-12 09:22:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > znajdz lepsza za te pieniadze, dla ludzi ktorym zalezy na kilku
    > podstawowych + tvn24

    ROTFL !!!!!
    Na tej samej zasadzie można zafałszować każde porównanie.
    Tvn24 to taki sam kanał informacyjny jakich wiele.
    Może lepiej prowadzony, ale bez przesady.
    Zdecydowanie nie wart płacenia abonamentu za kanały które można mieć za
    friko, choćby z powietrza.

  • 5. Data: 2009-01-12 10:09:53
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jakie sportowe kanały znajdę?
    > TVP-sport i N-sport? Duzo piłki noznej jest? Jakie muzyczne?

    tak te dwa plus obcojęzyczne - włoskie, rosyjskie, arabskie z tego co
    pamiętam
    z muzy VIVA Polska, 4fun i wiele obcych włoskich, arabskich
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2009-01-12 10:10:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > Może lepiej prowadzony, ale bez przesady.
    > Zdecydowanie nie wart płacenia abonamentu za kanały które można mieć za

    a co masz wolnego prucz tv polonia? polonia1, tele5? rewelacja.
    pamietam czas kiedy bylo kilkanascie niekodowanych kanałow polskich,
    w tym polsat i tvn, oraz kilka inny, a teraz nie ma, chyba ze znamy
    jezyki...

  • 7. Data: 2009-01-12 10:37:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a co masz wolnego prucz tv polonia? polonia1, tele5? rewelacja.

    TVN, TVN7, TVP1, TVP2, RELIGIA.TV, TVN 24, NSPORT, TVN TURBO, TVN STYLE, TVN
    CNBC BIZNES, TVN METEO, TVP INFO, TVP SPORT, DISNEY

    To są programy za 10 zł miesięcznie.
    Z tego tvn, tvp1,tvp2, tvp info, tvp sport, dodatkowo również tv4 i polsat
    masz za friko z dvb-t.

  • 8. Data: 2009-01-12 10:37:58
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > pamietam czas kiedy bylo kilkanascie niekodowanych kanałow polskich,
    > w tym polsat i tvn, oraz kilka inny, a teraz nie ma, chyba ze znamy

    Ja mam "z powietrza" TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN i TV Puls.
    Ale to z innego "powietrza".
    Takiego bardziej rześkiego nie pachnącego "nowoczesnoscią" z obligatoryjnym
    "talerzem" satelitarnym na dachu jako JEDYNĄ anteną.
    vari

  • 9. Data: 2009-01-12 12:41:14
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak te dwa plus obcojęzyczne - włoskie, rosyjskie, arabskie z tego co
    > pamiętam
    > z muzy VIVA Polska, 4fun i wiele obcych włoskich, arabskich

    No jest jeszcze Patio TV.
    Zapomnialem dodac Najwazniejsze ze nie widnieje sie w jakiejs liscie
    abonentow ktorym mozna naliczyc odsetki za zwloke gdy nie zaplaca na czas
    albo gdy bank nie przeleje albo gdy pani Zosia nie zarejestruje tego
    faktu.:)
    Wiec nie powinno byc zadnych niespodzianek o ktorych sie tu i owdzie slyszy
    i czyta.

  • 10. Data: 2009-01-12 13:54:50
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > TVN, TVN7, TVP1, TVP2, RELIGIA.TV, TVN 24, NSPORT, TVN TURBO, TVN STYLE,
    > TVN CNBC BIZNES, TVN METEO, TVP INFO, TVP SPORT, DISNEY

    Czy mam rozumiec ze te wszystkie kanaly masz za darmo z powietrza?

    zch