    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Date: Tue, 13 Jan 2009 09:56:33 +0100

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > wez przestan wypisywac takie głupoty!
    > dvb-t działa tylko w nielicznych miejscach

    Rozumiesz sformułowanie które powyżej przeczytałeś?
    Nie?
    No to przeczytaj jeszcze raz.
    I tak do skutku, aż zrozumiesz.

    Dopóki nie zrozumiesz - nie ma sensu, żebyś odpowiadał.
    I taką samą zasadę zastosuj do wszystkiego na co chcesz odpowiedzieć.

    HINT: właśnie napisałem to samo co Ty, że nie każdy ma taką możliwość.
    Inni w zamian mają kablówki i brak możliwości wystawienia talerza na dach -
    dla nich też Twoja tnk będzie najlepszą propozycją?

    > i wątpie by szybko uruchomili,

    Pół roku - to jest szybko czy nie bardzo?

    > to co daje tp to mi sie nie podoba, poza tym musiałbym mieć tak:
    > telefon w tp sa - nie chce - mam 2 komórki i telefon voip
    > internet neostrada - nie mam telefonu w tp sa więc nie mogę

    Możesz.
    Telefon już dawno nie jest koniecznością.

    > wrunek livebox - no jezeli uwazasz to za dobry sprzet, ja nie

    Nie ma musu.
    Przy tej usłudze liveboxa dostajesz gratis.
    Możesz go używać tylko dla potrzeb tv - wybór należy do Ciebie.

    > odległośc od centrali max 2500 m. w innym przypadku dochodzi antena sat i
    > inny dekoder.

    Ja dokładniej to o tej wersji sat mówię.

    > Reasumując by mieć tv za "darmo" zapłaciłbym 3x więcej.

    Jeśli masz neo - to zapłaciłbyś mniej.
    I o tym pisałem.
    Nie mówię o zakładaniu neo tylko dla potrzeb tv - tu sprawa jest jasna.

    > Więc pisz że dla ciebie jest wygodne

    A pisałem że nie dla mnie?
    Kolejny raz polecam naukę czytania ze zrozumieniem.