    From: "zho" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Date: Tue, 13 Jan 2009 16:04:55 +0100

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gkhrkb$n98$1@inews.gazeta.pl...

    > Fakt. Ale dzięki Bogu i Partii choć aktywować kartę można przez net,
    > bez dzwonienia i w miarę szybko.

    Faktem jest rowniez ze moze sie zdarzyc ze bedziesz chcial z kims pogadac :)

    > Nie bardzo rozumiem. Albo do gniazda pasuje, albo nie. A że trochę
    > wystaje?
    > Tak ma być, żeby łatwiej było wyciągnąć.

    Karte zeby wlozyc do technisata trzeba wylamac tak jak karte sim do telefonu
    i w tym momencie karta staje sie troszku niewymiarowa :))

    > Kurczę, strach się bać- a ja mam Astrę jako A na monoblocku.
    > Ale AFAIR przełączałem niedawno (przedwczoraj?) między kanałami z Astry i
    > HB
    > i było OK, więc z niektórymi Diseq działa.

    Moze nie sciagnales sobie najnowszej wersji oprogramowania :) A moze masz
    szczescie i masz.

    > Drogo ;-) Ja kupiłem "za rogiem" za 164 PLN. W normalnym sklepie, z
    > paragonem
    > i gwarancją.

    Tunek z karta w sklepie za rogiem :)

    > Polsat ma podstawowe taniej- 11 miesięcy za friko przy umowie na 2 lata
    > (później 10 zł/mies). Ale przekombinowane- należy podpisać umowę na
    > MiniMax
    > (12 mies za friko) i zmienić na Mini w 11-tym miesiącu. A po upływie
    > okresu
    > umowy pewnie trza zerwać i podpisać ponownie...

    I przede wszystkim nie jestem na zadnej liscie abonentow i jak juz pisalem
    nie przyjdzie do mnie za kilka latek jakis pan lub pani z roszczeniami ze
    czegos nie zaplacilem bo np. sie odsetki za zwloke ktora niekoniecznie
    wynika z mojej strony skumulowaly

    > I malutki :-) Świetnie się nadaje do przewożenia.

    Przepraszam za bleda ortograficznego :)
    Dodam ze mieszkam na glebokiej wsi posrod lasow i borow z dala od centrow
    cywilizacyjnych wiec prosze mi tu nie fanzolic ze bede mial w jakiejs
    najblizszej przyszlosci DVB-T czy inne cholerstwo, conajwyzej zgasnie mi
    analog naziemny :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl