    From: Dominik & Co <D...@i...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Date: Wed, 14 Jan 2009 07:46:36 +0100

    zho napisał(a):

    > Faktem jest rowniez ze moze sie zdarzyc ze bedziesz chcial z kims
    > pogadac :)

    Może być- na przykład komuś nawrzucać. Ale na razie z grubsza działa.

    > Karte zeby wlozyc do technisata trzeba wylamac tak jak karte sim do
    > telefonu i w tym momencie karta staje sie troszku niewymiarowa :))

    Bo wyłamywać to trza umiejętnie ;-)
    A jakie są sprzęty CONAXowe, gdzie wkłada się całość?

    > Moze nie sciagnales sobie najnowszej wersji oprogramowania :) A moze
    > masz szczescie i masz.

    HGW, bo inny objaw mam- potrafi zniknąć dźwięk, wraca po przerzuceniu
    kanału (np. kanał dalej i wstecz). A strach aktualizować :-)
    Z drugiej strony nie dopomina się o aktualizację (a nie wyłączałem),
    więc pewnie jest ten nowy soft...

    > Tunek z karta w sklepie za rogiem :)

    Tak, fabrycznie ofoliowany komplet.

    > I przede wszystkim nie jestem na zadnej liscie abonentow i jak juz
    > pisalem nie przyjdzie do mnie za kilka latek jakis pan lub pani z
    > roszczeniami ze czegos nie zaplacilem bo np. sie odsetki za zwloke ktora
    > niekoniecznie wynika z mojej strony skumulowaly

    Fakt- nie każdy lubi Kruki czy inne Wrony, niezależnie od (nie)słuszności
    roszczeń.

    > Dodam ze mieszkam na glebokiej wsi posrod lasow i borow z dala od
    > centrow cywilizacyjnych wiec prosze mi tu nie fanzolic ze bede mial w
    > jakiejs najblizszej przyszlosci DVB-T czy inne cholerstwo, conajwyzej
    > zgasnie mi analog naziemny :)

    Ja też planuję używać sprzętu na tzw. zadupiu zamiast klasycznej instalacji
    naziemnej. W to zapotrzebowanie trafili prawie idealnie (no, mógłby Polsat
    być...).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP