  • Data: 2009-01-17 10:13:45
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:gkra8q$9qn$1@inews.gazeta.pl...

    > No to podaj te informacje, które zapowiadają dostępność dvb-t w
    > większości kraju w czerwcu (czy jak wolisz wrześniu) b.r.

    Podałem.
    Ja to tak odczytywałem, nie miałem podstaw odczytywać inaczej.
    Ty piszesz że powinienem, więc widać podstawy były.
    Pytam jakie - to Ty milczysz.

    Ja Ci powiem z czym zapewne masz problem.
    Chlapnąłeś głupotę, oskarżyłeś mnie fałszywie, będąc przekonany że ten post
    napisałem PO 14.01, kiedy już było wiadomo że będzie inaczej.
    I teraz nie wiesz jak się z tego wycofać, na przeprosiny Cię nie stać, więc
    wijesz się jak piskorz.

    Szkoda mi Cię, odwaga cywilna naprawdę nie boli.

    > Ja nie twierdzę, że było inaczej i że wiedziałem więcej.

    No tak właśnie sądziłem.
    Po prostu się czepiasz i brak Ci jaj żeby się wycofać.

    > Twierdzę, że
    > nie masz podstaw do swojego twierdzenia.

    To jest grupa dyskusyjna, a nie dziennik urzędowy, w którym zamieszcza się
    prawdy objawione.
    Jak ktoś się myli, albo nadinterpretuje jakąś informację, to się ją
    prostuje, a nie atakuje piszącego.
    Przemyśl to.

    PLONK WARNING - masz ostatnią szansę żeby odszczekać oszczerstwa.