  • Data: 2018-12-10 11:57:17
    Temat: Re: Obsługa Dual Sim
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 9 Dec 2018 19:46:08 +0100, w <5c0d62f1$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Masz wybór:
    > Dzwoń z jednej, dzwoń z drugiej, pytaj za każdym razem.
    >
    > Ja chcę mieć taka funkcjonalność, żeby można było zadzwonić okazjonalnie
    > z drugiej bez zmianiania tych ustawień.

    W każdym telefonie może być inaczej, ale standardowo masz tak, że naciskając
    telefonik łączy ciebie zgodnie z ustawieniem Ustawień telefonu (SIM1, SIM2,
    zapytaj). A jeżeli naciśniesz na dłużej, to pojawia się okienko "zadzwoń z
    SIM1, zadzwoń z SIM2".

    W razie jakiejś nietypowej apki do telefonu, możesz sobie ściągnąć inną z GP.
    Ja mam taką, że mam dwie słuchawki przy kontakcie -- jedna dzwoni z SIM1, a
    druga z SIM2. Chyba nawet mogę ustawić dla każdego konktaktu, z którego SIMa ma
    do niego dzwonić.