  • Data: 2009-06-04 15:51:55
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenosnosc numerów
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Tobie się kojarzy. Jestem pewien, że 2 na 3 użytkowników komórek w Polsce
    > nie jarzy nic jeśli chodzi o prefiksy. Prędzej 79 z Jelenią Górą się
    > skojarzy ;-)

    ostatnio rozmawiałem z paroma znajomymi na tematy pobliskie gsm ;)
    rozpoznawalnośc przynalżności w większości przypadków kończy się na
    60nieparzyste to plus 60parzyste era 50coś idea znaczy orange niektórzy
    kojarzą tęż że 51coś to orange, świadomość że np 888 to heyah znikoma a
    79coś 69coś to jak ktoś nie ma numeru o takim prefiksie to nie ma
    pojęcia. Osoby te w wieku 30-40lat