  • 1. Data: 2009-06-04 13:51:03
    Temat: Od 6. lipca darmowa przenośność numerów
    Od: BearBag <c...@g...com>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15054

    ciekawe ile razy mozna sobie tak przenosic numer za darmo. Powiedzmy
    ze 10tego lipca chce byc w playu, a 15tego chce wrocic do orange, a
    20tego powiedzmy ze chce byc w erze... i ile czasu ma operator na
    przeniesienie numeru... Wie ktos czy w tej ustawie jest zapis
    dotyczacy tego punktu ?

  • 2. Data: 2009-06-04 14:02:58
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenosnosc numerów
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=15054
    >
    > ciekawe ile razy mozna sobie tak przenosic numer za darmo. Powiedzmy
    > ze 10tego lipca chce byc w playu, a 15tego chce wrocic do orange, a
    > 20tego powiedzmy ze chce byc w erze...

    To nei tak calkiem za darmo. Kazdorazowo trzeba kupic starter u docelowaego
    operatora.
    Byc moze oferty beda tak snonstruowane, ze za starter trzeba bedzie
    zaplacic - np. minimum 30 zl. chociaz (co dostaniesz w calosci na
    wykorzystanie oczwyiscie).
    U mni ejuz darmowy starter z Oragne czeka na te chwile - tuz przed
    woprowadzeniem darmowej przenosalnosci go aktywuje, zarejestruje i do Playa
    :) /zeby miec do pewnych zastosowan Playa wygladajacego na Orange/ :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-06-04 14:06:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 16:02:58 +0200, SDD napisał(a):

    > /zeby miec do pewnych zastosowan Playa wygladajacego na Orange/

    A cóż to za zastosowania? Terroryzm?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-06-04 14:10:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A cóż to za zastosowania? Terroryzm?

    Z zarejestrowanego pre-paida? Zartujesz chyba :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-04 14:10:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > A cóż to za zastosowania? Terroryzm?

    Ludzie nie chcą dzwonić na numery Play. Znam firmy, którym połączenia
    przychodzące spadły o 80-90% po przejściu do Play.
    Spadły połączenia, obrót, przychody. Teraz żałują, a są lojalkami związani.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-06-04 14:12:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 16:10:43 +0200, Flo napisał(a):

    > Ludzie nie chcą dzwonić na numery Play. Znam firmy, którym połączenia
    > przychodzące spadły o 80-90% po przejściu do Play. Spadły połączenia,
    > obrót, przychody. Teraz żałują, a są lojalkami związani.

    Przeciętny człowiek, taki co się nie wgłębia w prefiksy, emteery i takie
    tam, ma świadomość, że 791 to Plej, a już 798 to Orżnąć?

  • 7. Data: 2009-06-04 14:12:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 16:10:42 +0200, SDD napisał(a):

    > Z zarejestrowanego pre-paida? Zartujesz chyba

    No ba ;-)

  • 8. Data: 2009-06-04 14:26:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Przeciętny człowiek, taki co się nie wgłębia w prefiksy, emteery i takie
    > tam, ma świadomość, że 791 to Plej, a już 798 to Orżnąć?

    nie mówiąc już o tych co np 602 albo 601 do playa przeniesli....
    skąd mam to wiedzieć?

  • 9. Data: 2009-06-04 14:33:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Przeciętny człowiek, taki co się nie wgłębia w prefiksy, emteery i takie
    > tam, ma świadomość, że 791 to Plej, a już 798 to Orżnąć?

    Dokładnie.
    W moim sig'u jest 791, a to Play. :)
    Za to mam spokój. Na ten numer rzadko kto dzwoni i o to chodziło. :)

  • 10. Data: 2009-06-04 14:37:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Przeciętny człowiek, taki co się nie wgłębia w prefiksy, emteery i takie
    > tam, ma świadomość, że 791 to Plej, a już 798 to Orżnąć?

    798 czy 799 to nie, ale 501, 515 czy 517 z Oryndzami sie kojarzy raczej :)

    Pozdrawiam
    SDD