  • Data: 2019-05-23 17:22:26
    Temat: Re: Odbieranie wiadomości na mikrokontrolerze
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-23 o 14:18, Piotr Gałka pisze:
    > W związku z tym zakładałem, że wszyscy tak robią i z dość dużym
    > poczuciem bezpieczeństwa mogę stosować do sklepów jedno hasło.
    Znaczy wolisz liczyć na to, że wszyscy operatorzy wszystkich usług z
    których korzystasz zapewniają 100% ochronę Twojego hasła przed wyciekiem
    (choć sam podajesz przykład, że wyciekło i najprawdopodobniej zostało
    złamane) i sami nie mają niecnych zamiarów niż samemu w prosty sposób
    całkowicie się przed tym zabezpieczyć używając różnych haseł do różnych
    serwisów?

    Stosowanie unikalnych haseł to jedna z podstawowych zasad
    bezpieczeństwa, dzięki której gdy jakiś serwis zaliczy wpadkę to możesz
    mieć problem w tym serwisie a nie wszędzie.
    PS: Unikalne musi być naprawdę unikalne a nie stałafraza+nazwaseriwsu

    --
    SW3
    ----