  • Data: 2018-10-28 11:44:12
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Oct 2018 11:29:21 +0100, Uzytkownik wrote:

    > Zachowanie godne idioty.

    Takie ponaglanie światłami? Ano, całkowicie.
    Reakcja Krisa natomiast całkiem na miejscu. Jak ty komu, tak on tobie.

    Już dawno doszedłem do wniosku, że egzamin na prawo jazdy jest bardzo
    nieskutecznie skonstruowany - dopuszcza za kółko osobników którzy nie
    powinni się tam znaleźć. Wliczam w to idiotów-ponaglaczy, ale także tych
    co uważają jazdę 40@60 za coś "nagannego".

    Mateusz