  • Data: 2014-10-09 10:22:36
    Temat: Re: Odłączony pin masy a uszkodzenie scalaka
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-08 o 09:54, Marek pisze:
    > Pytam tak z ciekawości bo szczerze mówiąc ethernet troszkę porzuciłem
    > przechodząc na moduły wifi,

    A jakich modułów wifi używasz?
    Ja próbowałem Redpine Signals, ale po tym jak się okazało, że protokół
    komunikacyjny jest zamknięty a biblioteki (binarki) są tylko do jednej
    wersji jądra trochę przyhamowałem. Propozycja Redpine dorzucenia kilku
    tyś. $ za przekompilowanie tego pod mój system też jakoś nie poprawiła
    mi humoru.

    --
    AWa.