  • 11. Data: 2012-04-30 22:24:23
    Temat: Re: Odp: [OT] Cavallino i posty
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    news:4f9ee625$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > Dokładnie, jak ktoś normalnie dyskutuje, nie propaguje kapelusznictwa i
    > nie pozwala sobie na osobiste pyskówki, to nic mu nie grozi.

    Ale to odp mógłbyś poprawić na angielskie nagłówki, jak jest to przyjęte

  • 12. Data: 2012-04-30 22:54:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mumin,

    [...]

    > Ale to odp mógłbyś poprawić na angielskie nagłówki, jak jest to przyjęte

    Przecież on Ci wyraźnie mówi, żebys sie od niego odp...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-05-01 10:36:49
    Temat: Odp: Odp: [OT] Cavallino i posty
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mumin" <m...@d...in> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale to odp mógłbyś poprawić na angielskie nagłówki, jak jest to przyjęte

    Niestety, przesiadłem się na windows live poczta, żeby mieć w jednym
    programie źródła rss i usenet i ni cholery nie mogę w nim nawet wersji
    zmienić, bo nowsza wymaga serwis packa systemu, który się nie chce
    instalować i już.
    Jak rss przestanie mi być potrzebny, to wrócę do windows poczty, w której
    tego problemu nie było.

  • 14. Data: 2012-05-01 22:58:29
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    wiadomości news:592866673.20120430225451@pik-net.pl.invalid...

    > [...]
    >
    > Przecież on Ci wyraźnie mówi, żebys sie od niego odp...

    Nie zauważyłem, a Ty jakiś rzecznik? Nie tym tonem.

  • 15. Data: 2012-05-02 00:55:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mumin,

    Tuesday, May 1, 2012, 10:58:29 PM, you wrote:

    > Nie zauważyłem, a Ty jakiś rzecznik? Nie tym tonem.

    Coś Ci dupsko obgryza...

    --
    Best regards,
    RoMan