  • 1. Data: 2012-04-28 06:49:34
    Temat: Gdzie robić przegląd samochodu aby nie przepłacać?
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej
    normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

  • 2. Data: 2012-04-28 07:25:20
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-04-28 06:49, dorato pisze:
    > A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej
    > normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

    i szukasz takiego co oszuka pracodawce, wykorzysta jego garaż, jego
    narzędzie, jego wyposażenie ale ukryje to przed nim ?

    co ukryje przed tobą jak jest oszustem ?

  • 3. Data: 2012-04-28 07:56:41
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "Mruk"
    > i szukasz takiego co oszuka pracodawce, wykorzysta jego garaż, jego
    > narzędzie, jego wyposażenie ale ukryje to przed nim ?
    > co ukryje przed tobą jak jest oszustem ?

    Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu lub u
    klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł za
    godzinę.

  • 4. Data: 2012-04-28 07:59:10
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "dorato" I jeszcze jedno pytanie. Czy można wydłużyć okresy
    miedzyprzeglądowe w stosunku do tych podanych w instrukcji dla danego modelu
    samochodu? Jeżeli tak to o ile km (%) bez wiekszego ryzyka dla
    bezpieczeństwa i trwałości samochodu?

  • 5. Data: 2012-04-28 10:38:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-04-2012 07:56, dorato pisze:
    > Nie miałem na myśli że mechanik zrobi to w pracy. Tylko w swoim garażu
    > lub u klienta. Ważne żeby policzył robociznę za dużo mniej niż np 100 zł
    > za godzinę.

    Znaczy się szukasz fachurki, co będzie robił ci samochód za darmo?

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-04-28 13:21:14
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-28 07:59, dorato pisze:
> [...]
    > miedzyprzeglądowe w stosunku do tych podanych w instrukcji dla danego
    > modelu samochodu? Jeżeli tak to o ile km (%) bez wiekszego ryzyka dla
    Zmienić samochód na tańszy!
    A przy zakupie patrzyć się nie tylko na cenę, ale i ceny mat
    eksploatacyjnych...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2012-04-28 13:27:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 28 Apr 2012 07:59:10 +0200 osobnik zwany dorato
    wystukał:

    404 - Szklana kula zaginęła

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-04-28 13:36:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 28 Apr 2012 06:49:34 +0200, dorato wrote:

    > A także czy warto i czy znajdę mechanika który zrobi przegląd po swojej
    > normalnej pracy jako dodatkowy zarobek ale nie na firmę?

    W życiu nie byłem z samochodem na przeglądzie, poza tymi absolutnie
    wymaganymi gwarancją :-)
    I co? I nic :)

  • 9. Data: 2012-04-28 16:35:11
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-28 10:38, DoQ pisze:

    > Znaczy się szukasz fachurki, co będzie robił ci samochód za darmo?

    niestety wyszczekanie nie zastąpi podstawówki
    istnieje nieskończenie rozwiązań nierówności: 0<X<100

  • 10. Data: 2012-04-28 17:51:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > niestety wyszczekanie nie zastąpi podstawówki istnieje nieskończenie
    > rozwiązań nierówności: 0<X<100

    Tyle, że transakcji dokonuje z dokładnością do 1 grosza, więc wcale nie
    nieskończenie WIELE. Nie wspomnę o tym, że określenie "za darmo" było tu
    użyte w znaczeniu przenośnym.

    Więc może wróć do tej podstawówki i sam się doucz.