eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpalanie cieplego diesla › Re: Odpalanie cieplego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer0
    3.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <117sza56d13h1$.xhqcq80nawbu$.dlg@40tude.net>
    <56599518$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <ucqn0a5u868z$.xiagcy5ygus6.dlg@40tude.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 28 Nov 2015 16:17:38 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ucqn0a5u868z$.xiagcy5ygus6.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 47
    Message-ID: <5659c592$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.187.90
    X-Trace: 1448723858 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22834 83.26.187.90:53428
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2778
    X-Received-Body-CRC: 1552427587
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573165
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-11-28 o 13:03, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 28 Nov 2015 12:50:48 +0100, cef napisał(a):
    >> W dniu 2015-11-28 o 11:55, J.F. pisze:
    >>>> Najprostszym wydaje mi się być słabość akumulatora,
    >>> Ale chyba potrafisz ocenic czy akumulator "zdrowo kreci", czy "ledwo
    >>> ledwo".
    >> Zdrowo kręci, to co mogłem pomierzyłem, aku zostaje.
    >
    > Jesli zdrowo kreci, to aku dobry. I rozrusznik dobry i kable dobre.
    >
    > No, mozna by jeszcze pro forma napiecie w czasie tego krecenia
    > sprawdzic - u mnie spada gdzies do 10V, moze przy 9.5 nadal dobrze
    > kreci, ale komputer juz odmawia.

    Chwilowo nie mam pomocnika, a ze statycznych pomiarow
    nie jestem w stanie ocenić zdolności rozruchowych.


    >>> Hm, diesel, tam wieksza dawka niekoniecznie pomaga.
    >>> Za to np szczelniejsze cylindry moga stanowic opor dla rozrusznika.
    >>
    >> Internet wie, że pomaga :-).
    >
    > Nie tylko internet - skoro sie dawkowalo wiecej i na pompie, to widac
    > pomagalo troche.

    No tak, ale to chyba w odwrotna stronę jest - tzn zimny jest szczelniejszy,
    a wtedy opór mu nie przeszkadza i kręci aż furczy a raczej nie kręci, bo
    nie musi -
    odpala od dotknięcia.

    >> Szczelność, to już przy znacznie
    >> większym przebiegu a ja mam 125 tys.
    >
    > Za nowego tez musial krecic :-)

    Raczej myślałem o tym, że niewielki spadek zdolności
    rozruchowych akumulatora powoduje słabsze kręcenie - niby można powiedzieć,
    że zdrowo kręci, ale może jest to poniżej jakiejś wartości obrotów,
    która nie powoduje odpowiedniego dawkowania przez komputer.
    No i pompa też nie daje tyle co kiedyś.
    Nie znam się na tym - niech fachowcy naprawiają.
    Dzwoniłem też do ASO - oni widzą kilka przyczyn, ale zaczynają od
    wymiany akumulatora - jaki by nie był, to na pewno wymienić nie
    zaszkodzi :-).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: