  • Data: 2015-11-28 16:17:38
    Temat: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-28 o 13:03, J.F. pisze:

    > Jesli zdrowo kreci, to aku dobry. I rozrusznik dobry i kable dobre.
    >
    > No, mozna by jeszcze pro forma napiecie w czasie tego krecenia
    > sprawdzic - u mnie spada gdzies do 10V, moze przy 9.5 nadal dobrze
    > kreci, ale komputer juz odmawia.

    Chwilowo nie mam pomocnika, a ze statycznych pomiarow
    nie jestem w stanie ocenić zdolności rozruchowych.

    > Nie tylko internet - skoro sie dawkowalo wiecej i na pompie, to widac
    > pomagalo troche.

    No tak, ale to chyba w odwrotna stronę jest - tzn zimny jest szczelniejszy,
    a wtedy opór mu nie przeszkadza i kręci aż furczy a raczej nie kręci, bo
    nie musi -
    odpala od dotknięcia.

    > Za nowego tez musial krecic :-)

    Raczej myślałem o tym, że niewielki spadek zdolności
    rozruchowych akumulatora powoduje słabsze kręcenie - niby można powiedzieć,
    że zdrowo kręci, ale może jest to poniżej jakiejś wartości obrotów,
    która nie powoduje odpowiedniego dawkowania przez komputer.
    No i pompa też nie daje tyle co kiedyś.
    Nie znam się na tym - niech fachowcy naprawiają.
    Dzwoniłem też do ASO - oni widzą kilka przyczyn, ale zaczynają od
    wymiany akumulatora - jaki by nie był, to na pewno wymienić nie
    zaszkodzi :-).