eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpalanie cieplego diesla › Re: Odpalanie cieplego diesla
  • Data: 2015-12-02 22:05:42
    Temat: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-12-02 o 20:25, j...@g...com pisze:
    > Dalej stawiam na rozrusznik. Z ciekawością poczekam jak się historia skończy.

    I tak i nie, bo pewnie rozrusznik jak dostaje mniej niż ileś tam voltów,
    to kręci wolniej i to nie starcza na rozruch, ale nie jego uszkodzenie
    jest przyczyną.
    Przyczyną jest sterownik, który daje mało paliwa na ciepłym silniku i
    słabnący akumulator. W ten sposób wyłapywana jest już minimalna słabość
    akumulatora,
    bo nie da mi szansy doczekać piłowania zimnego :-)
    Akumulator wymieniłem, bo miał poniżej 8V na obciążeniu i chyba słabą
    pojemność.
    Doładowywał się do 12,5V po dłuższej jeździe (kilkanaście kilometrów bez
    przerwy w mieście), ale po kilku krótkich odcinkach - z pięcioma
    rozruchami - zostawał na 10,5-11,0V. Odpalał wtedy bez problemu na zimno
    - jak zostawał do rana, ale na ciepłym się męczył.
    Zobaczę na ile starczy aku i wtedy będę myślał o interwencji w sterownik,
    ale pewnie słabość akumulatora nie objawi się na wiosnę, tylko przed mrozami
    i znowu skończy się wymianą aku, bo ja nie mogę sobie pozwolić na
    zawinione przez siebie wyłączenie z ruchu.

    PS
    Oczywiście po wymianie wszystko wróciło do normy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: