-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<n3h6b2$k02$1@speranza.aioe.org>
<565c79af$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
<n3i03n$uen$1@usenet.news.interia.pl>
<565c87d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
<565c979d$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<565c9ac1$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Wed, 2 Dec 2015 22:05:42 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <565f5d26$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.244.239
X-Trace: 1449090342 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 83.7.244.239:62031
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573334
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-12-02 o 20:25, j...@g...com pisze:
> Dalej stawiam na rozrusznik. Z ciekawością poczekam jak się historia skończy.
I tak i nie, bo pewnie rozrusznik jak dostaje mniej niż ileś tam voltów,
to kręci wolniej i to nie starcza na rozruch, ale nie jego uszkodzenie
jest przyczyną.
Przyczyną jest sterownik, który daje mało paliwa na ciepłym silniku i
słabnący akumulator. W ten sposób wyłapywana jest już minimalna słabość
akumulatora,
bo nie da mi szansy doczekać piłowania zimnego :-)
Akumulator wymieniłem, bo miał poniżej 8V na obciążeniu i chyba słabą
pojemność.
Doładowywał się do 12,5V po dłuższej jeździe (kilkanaście kilometrów bez
przerwy w mieście), ale po kilku krótkich odcinkach - z pięcioma
rozruchami - zostawał na 10,5-11,0V. Odpalał wtedy bez problemu na zimno
- jak zostawał do rana, ale na ciepłym się męczył.
Zobaczę na ile starczy aku i wtedy będę myślał o interwencji w sterownik,
ale pewnie słabość akumulatora nie objawi się na wiosnę, tylko przed mrozami
i znowu skończy się wymianą aku, bo ja nie mogę sobie pozwolić na
zawinione przez siebie wyłączenie z ruchu.
PS
Oczywiście po wymianie wszystko wróciło do normy.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=