eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpalanie cieplego diesla › Re: Odpalanie cieplego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Odpalanie cieplego diesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5658ab5f$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3h6b2$k02$1@speranza.aioe.org>
    <565c79af$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3i03n$uen$1@usenet.news.interia.pl>
    <565c87d8$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <565c8d8e$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <565c979d$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <565c9ac1$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 2 Dec 2015 22:05:42 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <565f5d26$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.244.239
    X-Trace: 1449090342 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 83.7.244.239:62031
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-12-02 o 20:25, j...@g...com pisze:
    > Dalej stawiam na rozrusznik. Z ciekawością poczekam jak się historia skończy.

    I tak i nie, bo pewnie rozrusznik jak dostaje mniej niż ileś tam voltów,
    to kręci wolniej i to nie starcza na rozruch, ale nie jego uszkodzenie
    jest przyczyną.
    Przyczyną jest sterownik, który daje mało paliwa na ciepłym silniku i
    słabnący akumulator. W ten sposób wyłapywana jest już minimalna słabość
    akumulatora,
    bo nie da mi szansy doczekać piłowania zimnego :-)
    Akumulator wymieniłem, bo miał poniżej 8V na obciążeniu i chyba słabą
    pojemność.
    Doładowywał się do 12,5V po dłuższej jeździe (kilkanaście kilometrów bez
    przerwy w mieście), ale po kilku krótkich odcinkach - z pięcioma
    rozruchami - zostawał na 10,5-11,0V. Odpalał wtedy bez problemu na zimno
    - jak zostawał do rana, ale na ciepłym się męczył.
    Zobaczę na ile starczy aku i wtedy będę myślał o interwencji w sterownik,
    ale pewnie słabość akumulatora nie objawi się na wiosnę, tylko przed mrozami
    i znowu skończy się wymianą aku, bo ja nie mogę sobie pozwolić na
    zawinione przez siebie wyłączenie z ruchu.

    PS
    Oczywiście po wymianie wszystko wróciło do normy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: