  • Data: 2015-03-03 01:56:55
    Temat: Re: Odstraszanie gołębi
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 00:37:54 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
    > Zachariasz Dorożyński pisze:
    > [..]
    dupy. Znaczy się angole to barbarzyńcy? Nie, oni te grzebienie mają zrobione z
    plastikowych pręcików. W Polszcze bandyci robią je z drutu. Ludzi poznaje się po tym
    jaki jest ich stosunek do zwierząt. W Polszcze ludzi mało a bandytów dużo.

    > Ciekawe, Już kilka lat w UK mieszkam a jeszcze plastusiów nie widziałem,
    > za to metalowe z ostrymi końcami na każdym kroku.
    >

    > --
    > AlexY
    > http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Nie mieszkam tam ale jak bywałem to miałem okazję kilka pomacać. Były plastikowe.
    Jedne były zrobione z rurek, takich do napojów.