  • 1. Data: 2012-11-08 20:10:15
    Temat: Odszkodowanie dla pieszego
    Od: p <a...@z...pl>

    Hej,

    Niedawno z mojej winy potracilem pieszego. Macie jakies doswiadczenie
    jak powinien on dochodzic odszkodowania z mojego OC tak zeby to szybko i
    sprawnie poszlo?

    p.

  • 2. Data: 2012-11-08 20:38:59
    Temat: Re: Odszkodowanie dla pieszego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 20:10:15 +0100, p napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Niedawno z mojej winy potracilem pieszego. Macie jakies doswiadczenie
    > jak powinien on dochodzic odszkodowania z mojego OC tak zeby to szybko i
    > sprawnie poszlo?

    Ty się musisz przyznać, on musi załatwić tą sprawę z Twoim
    ubezpieczycielem, albo brać prawnika/firmę która takie odszkodowania
    załatwia.

  • 3. Data: 2012-11-08 21:06:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.11.2012 20:38, Tomasz Pyra pisze:

    > Ty się musisz przyznać, on musi załatwić tą sprawę z Twoim
    > ubezpieczycielem, albo brać prawnika/firmę która takie odszkodowania
    > załatwia.
    jesteś pewien? Bo mnie się wydaje że z OC poszkodowany nie otrzyma
    odszkodowania. Z oc można pokryć naprawę auta, więc może i pieszy
    otrzyma zwrot kosztów za odzienie. JEdnak ze szkodami moralnymi,
    stratami związanymi z niemożnością wykonywania pracy, będzie trzeba
    zgłosić się do sądu, a wątkotwórca zapłaci ze swojej kieszeni
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-11-08 21:22:43
    Od: <8...@4...212243.invalid> (Tom N)

    ToMasz w

> [...]
    > stratami związanymi z niemożnością wykonywania pracy, będzie trzeba
    > zgłosić się do sądu, a wątkotwórca zapłaci ze swojej kieszeni

    Ale oprócz "mnie sie wydaje" masz jakieś wsparcie?
    <http://obronca.com.pl/index.php?page=odszkodowanie-
    za-potracenie-pieszego>

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2012-11-08 21:27:06
    Od: Matt <m...@g...com>

    On Thursday, November 8, 2012 9:06:11 PM UTC+1, ToMasz wrote:
    > Z oc można pokryć naprawę auta, więc może i pieszy
    > otrzyma zwrot kosztów za odzienie.

    Gdzie słyszałeś te bzdury? Z OC pokrywa się wszystkie szkody (w ramach sumy
    gwarantowanej) wyrządzone przez ubezpieczonego. Osobne kwoty dla szkód w mieniu i na
    osobie powinny dać do myślenia.

    --
    Regards
    Matt

  • 6. Data: 2012-11-08 22:00:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.11.2012 21:22, (Tom N) pisze:
    > ToMasz w

    > Ale oprócz "mnie sie wydaje" masz jakieś wsparcie?
    > <http://obronca.com.pl/index.php?page=odszkodowanie-
    za-potracenie-pieszego>

    tak. była taka historia, w której pijany znalazł się na przejsciu dla
    pieszych pod kołami samochodu. w pierwszej chwili to pijany był uważany
    za sprawce. niestety, jak wytrzeźwiał, to wybronił się przed sądem,
    winny mimo wszystko, okazał się kierowca. NAstępnie pijaczyna zażądał
    odszkodowania od kierowcy, a że sprawa dotyczyła niewielkiej kwoty -
    dostał ją. dlaczego nie uczestniczył w tym ubezpieczyciel? Nie mam
    pojęcia, za mały byłem bo to jeszcze czasy późnej komuny chyba.
    Wtedy było to dla mnie oczywiste. W świetle tego linku który podałeś,
    musze przeanalizować swoje życie. Sąsiedzi mi trochę podpadają. może
    przejadę kilku jutro? Oni dostaną fajny pokoik w szpitalu, odszkodowanie
    z mojego OC a ja będę miał spokój przez kilka miesięcy. Tak to działa?
    Czy jeszcze jakiś mandacik będę musiał zapłacić? :)

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-11-08 22:12:14
    Od: <5...@...221214.invalid> (Tom N)

    ToMasz w

> [...]
    [...]
    [...]
    > Nie mam pojęcia

    Resztę wyciąłem, zostawiłem samo mięsko. Chyba nie masz nic przeciwko?

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2012-11-08 23:38:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 22:00:24 +0100, ToMasz napisał(a):

    > a że sprawa dotyczyła niewielkiej kwoty

    Kiedyś OC pokrywało tylko kwoty wyższe niż jakaś tam - coś około 500zł
    chyba.
    Teraz już tak nie ma.
    Jedynie takie wytłumaczenie nadaje sens temu co napisałeś.

  • 9. Data: 2012-11-08 23:47:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Thursday, November 8, 2012, 9:06:10 PM, you wrote:

> [...]
    > stratami związanymi z niemożnością wykonywania pracy, będzie trzeba
    > zgłosić się do sądu, a wątkotwórca zapłaci ze swojej kieszeni

    Jaja sobie robisz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-11-09 10:17:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2012 21:06, ToMasz pisze:

> [...]
    > stratami związanymi z niemożnością wykonywania pracy, będzie trzeba
    > zgłosić się do sądu, a wątkotwórca zapłaci ze swojej kieszeni

    Mi się wydaje, że nie powinieneś mieć prawa publicznie się wypowiadać.
    Bo bredzisz.