  • Data: 2004-01-01 15:33:13
    Temat: Re: Odwiedziny tylko w godzinach parzystych
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Dwużnik" <Michal.Dwuznik@_nospam_cern.ch> napisał w
    wiadomości news:bt18q2$r0r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Umiesc na stronie info, że prosisz o to, by pobierający w miarę możności
    > i w imię czegośtam sprawdził kilka razy o różnych godzinach/z różnych
    > komputerów jeśli może i wysłał Ci statystykę. Znam przypadek kiedy to
    > pomogło ...
    >
    > Zadowolony user moze nawet cos napisze ;)

    Boję się, że mają co innego na głowie, niż moja statystyka. Zwykle chełm
    zreszta. Może inaczej - "czy miałeś kiedyś kłopot w przeszlości z
    dostepnością do serwisu?". W zasadzie 1 czy 2 przypadki już wystarczaja.
    Jesli rzeczywiście są jakieś zakłócenia, któryś może napisze. Tym bardziej,
    że dosyć często piszą listy o licencję, przy okazji można ich się zapytać
    czy sa zadowoleni z samego serwisu.
    Myśl!

    Vizvary II Istvan