    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Odwiedziny tylko w godzinach parzystych
    Date: Fri, 2 Jan 2004 06:39:33 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline634.toya.net.pl

    Użytkownik "Michał Dwużnik" <Michal.Dwuznik@_nospam_cern.ch> napisał w
    wiadomości news:bt283b$f60$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zrozumiałem :)
    > A cóż to za software jeśli można spytać ?

    Nic wielkiego, tyle, że póki co jedyny na świecie (szczerze mówiąc nie mam
    pojęcia dlaczego). To jest taki program, który potrzebne jest wtedy, gdy
    dostaniesz maila podpisanego lub zaszyfrowanego w standardzie S/MIME a
    odbierasz programem pocztowym nie znającym standardu S/MIME. Właściwy mail
    pojawia się jako plik załaczony o nazwie "smime.p7m". To co my oferujemy to
    jest taki program wykonywaly, który te maile rozszyfruje lub tylko rozkoduje
    i pokazuje. Największą organizajcą stosującą ten standard to armia
    amerykanska a część posługuje się platformą webową Exchange'a server (OWA),
    więc zamiast maila, zobaczy ten niby-załacznik. No to przychodzą i
    pobieraja. Część już zna program i po prostu pobiera. Poza nimi do nas
    trafiają Ci, którzy szukają mozliwości otwarcia plików o rozszerzeniu .p7m w
    poszukiwarkach lub polegają na sugestii automatu wbudowanego w XP (żeby
    zobaczyli w serwisie http:/filext.com).

    Vizvary II Istvan