    Date: Thu, 09 Oct 2014 17:26:12 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Oferta roku od Cyfrowego Polsatu

    W dniu 2014-10-09 o 14:53, pawell32 pisze:

    > nie bardzo rozumiem, czemu się dziwisz.
    > polszmat nie od dziś ma takie zagrywki i nie tylko oni.

    A ja się dziwię że przez tyle lat się takie praktyki stosuje.
    Dlaczego tym durnym marketingowcom zależy na nowym kliencie a w d...
    mają dotychczasowych. Płacą im tylko za nowych?
    Jeśli tak to kadra kierownicza co stosuje taką politykę jest tyle samo
    warta co taka promocja dla stałego, zasłużonego, przywiązanego klienta.

    To tylko głupota czy jest jakiś debilny powód?