  • 1. Data: 2014-10-09 13:59:51
    Temat: Oferta roku od Cyfrowego Polsatu
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Jako że posiadam sprzet do odbioru na wlasnosc ktory pozostal mi po
    zakonczonej umowie podkusilem sie z zapytaniem ile moge placic za pakiet
    Familijny max HD plus Sport Hd i Film HD i po tygodniu otrzymalem taka oto
    wiadomosc

    Szanowny Panie

    W nawiązaniu do zgłoszenia proponujemy umowę na okres 24 miesięcy na pakiet
    Familijny Max HD, Film HD, Sport HD przez 9 miesięcy w promocyjnej opłacie
    39,90 zł/mies. Dodatkowo przez okres 9 miesięcy pakiet Ipla Mix bez opłat.
    Po okresie prezentu minimalny obowiązek to pakiet Familijny Max HD w kwocie
    49,90 zł/mies lub możliwość pozostawienie pakietu Familijny Max HD, Film HD,
    Sport HD w kwocie 69,90 zł/mies.

    Najciekawsze jest to ze pakiet ten kosztuje 59,90 i pierwsze pol roku za
    darmo Czyli jak skorzystam z ich super oferty przeplace 330 zl niz jako nowy
    klient
    Nic tylko brac Kupa smiechu

  • 2. Data: 2014-10-09 14:53:48
    Temat: Re: Oferta roku od Cyfrowego Polsatu
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-10-09 o 13:59, kowtow pisze:
> [...]
    > darmo Czyli jak skorzystam z ich super oferty przeplace 330 zl niz jako nowy

    nie bardzo rozumiem, czemu się dziwisz.
    polszmat nie od dziś ma takie zagrywki i nie tylko oni.

  • 3. Data: 2014-10-09 17:26:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-09 o 14:53, pawell32 pisze:

    > nie bardzo rozumiem, czemu się dziwisz.
    > polszmat nie od dziś ma takie zagrywki i nie tylko oni.

    A ja się dziwię że przez tyle lat się takie praktyki stosuje.
    Dlaczego tym durnym marketingowcom zależy na nowym kliencie a w d...
    mają dotychczasowych. Płacą im tylko za nowych?
    Jeśli tak to kadra kierownicza co stosuje taką politykę jest tyle samo
    warta co taka promocja dla stałego, zasłużonego, przywiązanego klienta.

    To tylko głupota czy jest jakiś debilny powód?

  • 4. Data: 2014-10-09 20:35:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.10.2014 17:26, z pisze:

    > A ja się dziwię że przez tyle lat się takie praktyki stosuje.
    takie praktyki są stosowane, bo działają i przynoszą zysk. gdyby nie
    działały, to firma by ich nie stosowała.

    > To tylko głupota czy jest jakiś debilny powód?

    głupota pomnożona przez lenistwo. przeciętnego polaka....

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-10-09 21:28:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 17:26:12 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > A ja si� dziwi� �e przez tyle lat si� takie praktyki stosuje.

    Widocznie im się to opłaca. Większośc starych klientów z autoamtu umowy przedłuża itp
    a żeby firma się rozwijała musi pozyskiwac nowych. Chyba większosć firm w różnych
    branżach czy to telefony czy tv czy internet ma podobna polityką czyli nowi mają
    lepiej.

    > Dlaczego tym durnym marketingowcom zale�y na nowym kliencie a w d...
    > majďż˝ dotychczasowych.
    Bo dotychczasowi już sa i płaca i większosć będzie dalej płacić a nowi potrzebni.

    > P�ac� im tylko za nowych?
    Liczyć potrafią

    > Je�li tak to kadra kierownicza co stosuje tak� polityk� jest tyle samo
    > warta co taka promocja dla sta�ego, zas�u�onego, przywi�zanego >klienta.
    > To tylko g�upota czy jest jaki� debilny pow�d?
    Firma ma zaeabiac i rozwijac się a do rozwoju potrzebni nowi.

  • 6. Data: 2014-10-09 22:44:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-09 o 21:28, Kris pisze:
    > Firma ma zaeabiac i rozwijac się a do rozwoju potrzebni nowi.

    Skoro tych nowych jest więcej niż tych co są wku... postępowaniem
    operatora a na pogorszenie opinii o firmie to nie działa bo wszyscy to
    jedno wielkie gu... :-)
    Jakoś mniejsze firmy które znam, w których pracowałem tak nie działają,
    szanują klienta. Tylko ta zgraja operatorska tak postępuje i dzięki temu
    m.in. ma taka opinię.
    A ciągle tyle bluzgów się słyszy. To mniejszość jest?

  • 7. Data: 2014-10-10 10:10:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 22:44:43 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > A ci�gle tyle bluzg�w si� s�yszy. To mniejszo�� jest?
    A co powiesz o czymś takim:
    Dzisiaj chciałem wykupić ubezpieczenie mieszkania.
    Mam kod promocyjny do Link4 który podobnież miał dać 15%zniżki.
    Robię więc symulację ale bez kodu-
    cena wyszła 150.64zł
    Ta sama symulacja po wpisaniu kodu który miał dać 15% zniżki i cena jest:
    167,38zł
    Zniżka za kod promocyjny -8,39zł(a miało być 15%;)
    Do zapłaty 159,01zł
    Fajna "promocja";))

  • 8. Data: 2014-10-10 14:06:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-10 o 10:10, Kris pisze:
    > Zniżka za kod promocyjny -8,39zł(a miało być 15%;)
    > Do zapłaty 159,01zł
    > Fajna "promocja";))

    Czy to nie jest świadome działanie w celu niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem... ???
    Tak wiem... wszyscy tak robią ale gdyby tak poszerzać w narodzie
    przekonanie ze to jest oszustwo i złodziejstwo a nie przejaw inicjatywy
    i kreatywności.
    NIE KRADNIJ. Pamięta ktoś jeszcze?

  • 9. Data: 2014-10-10 14:24:07
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    W dniu 2014-10-10 o 14:06, z pisze:
    > W dniu 2014-10-10 o 10:10, Kris pisze:
    > NIE KRADNIJ. Pamięta ktoś jeszcze?
    Z takimi jak ofiarami bazarowego marketingu, jak CP, obchodzi się bez
    skrupułów:
    - kończy Ci się umowa - wypowiadasz
    - do ACOA (Autoryzowanego Centrum Obsługi Abonenta) idzie miesiąc przed
    wypowiedzeniem żona, ciocia, babcia - ktokolwiek pełnoletni
    zamieszkujący wspólnie z dotychczasowym abonentem i zawiera nową,
    promocyjną umowę
    Idiotów nie brak...
    Pytania?

  • 10. Data: 2014-10-10 14:28:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 października 2014 14:06:38 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Czy to nie jest �wiadome dzia�anie w celu niekorzystnego rozporz�dzenia
    > mieniem... ???
    Wg mnie nie gdyż moim mieniem ja rozporządzam i mnie do niczego nie zmusili.
    Szybciej pod jakieś oszustwo, nieuczciwą praktykę to bym podciągnął.
    Co śmieszniejsze z Link4 dzwonili do mnie że robiłem kalkulację ale nie potwierdziłem
    oferty itp. i czy jestem zainteresowany. Z ciekawości poprosiłem o wyliczenie składki
    i przez tel konsultantowi wyszło 116zł;)
    > Tak wiem... wszyscy tak robiďż˝ ale gdyby tak poszerzaďż˝ w narodzie
    > przekonanie ze to jest oszustwo i z�odziejstwo a nie przejaw inicjatywy
    > i kreatywno�ci.
    > NIE KRADNIJ. Pami�ta kto� jeszcze?
    Nikt mnie nie okradł.
    Miałem wybór:
    -bez kuponu 150zł
    -z kuponem żnizkowym 159zł
    -przez tel 116zł.

    Wybrałem wersje że klient głosuje nogami;)