    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Off topic samochód elektryczny
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 21 Jun 2018 16:17:43 +0200

    Thu, 21 Jun 2018 13:52:47 +0200, T.

    > Nie chce mi się. :-)

    To było do przewidzenia.

    > Generalnie

    ...to se na pralkę przyklej.

    > Ps. Mam porównanie płyty gazowej i elektrycznej - na prądzie zdecywoanie
    > wolniej. I nie bawię się w porównania teoretyczne - to praktyka. Prąd
    > nie grzeje cały czas - płyta się załącza i wyłącza, gaz leci non stop.

    Na szczęście nie jesteś jedynym który robi wszelakie testy porównawcze. W
    przeciwieństwie do ciebie niektórzy robią testy jednak "trochę" rzetelniej.
    Prąd indukcyjny przy tej samej mocy zagrzeje szybciej niż gaz, a jak nie
    zagrzeje, znakiem tego urządzenie na prąd ma znacznie mniejszą moc niż
    urządzenie na gaz (albo gar nie jest do indukcji). To są takie same fakty
    jak to że taniej jest jeździć samochodem na prądzie niż na benzynie dieslu
    czy nawet na gazie. Podobnie jak nowe domy (względnie nawet te sprzed 15
    lat, ale przemyślane) taniej jest grzać prądem niż innymi źródłami.
    Wiedziałbyś gdyby ci się chciało to przeliczyć. Ale przecież ci się nie
    chce.

    --
    Pozdor
    Myjk