eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca › Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
  • Data: 2005-07-22 22:45:02
    Temat: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK pisze:

    > tylko gdyby server stał w kraju to usuwanie usterki trwałoby 2 dni a
    > nie 2 tygodnie, to taka delikatna różnica...

    Jasne. Umiesz czytać? Na samym początku oświadczenia napisali, że pierwszego
    dnia zreinstalowano im system (06.07) i co, potem to 2 tygodnie
    konfigurowali? A w Polsce by konfigurowali krócej?

    Może powiesz, że by nie musieli reinstalować... w takim wypadku nie
    musieliby i teraz, jesli system działał to mogli go naprawić zdalnie jesli
    potrafili (ale tylko 'wygenerowali nowe hasło' ;D).

    Fizyczny dostęp jest przydatny głównie wtedy, gdy są problemy sprzętowe,
    przy sensownie skonfigurowanym serwerze są one niezwykle rzadkie i - jak
    sądzę - dużo niższa cena rekompensuje możliwą, nieco dłuższą, przerwę w
    wypadku takiej awarii. Np. dobę, zamiast 2 godzin.

    W 'oświadczeniu' nie ma nic o problemach ze sprzętem czy niekompetentnej
    obsłudze serwerowni... a zaciekle się tam próbowali bronić, więc gdyby coś
    takiego się zdarzyło to napewno napisaliby.

    A że można w USA i dobrze jakościowo? Trafiłem kiedyś na
    http://www.ehost.pl, zobacz, co piszą o nim na forum.

    Tak więc naprawdę nie tak wiele zalezy od wybranej serwerowni (głównie pingi
    z .pl). Jakość usługi zależy głównie od osób, które się nią zajmują. A tak
    niestety bywa, że najtańsze możliwości wykorzystują głównie amatorzy... i
    to jest przyczyna kiepskiej jakości wielu ofert hostingowych
    zlokalizowanych poza .pl.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8