eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca › Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Date: Thu, 28 Jul 2005 09:56:11 +0200

    Thu, 28 Jul 2005 08:47:28 +0200, użyszkodnik wer <a...@o...pl>
    napisał:

    > A teraz odpowiedz jak mozna z nimi konkurowac w produkcji? Zejdziesz z
    > pensja do 80 groszy za godzine?

    oczywiscie ze nie zejde, konkurowanie z nimi na polu produkcji towarów
    jest niieporozumieniem. niech oni pracują za nas, a my bedziemy za
    nich odpoczywać czyli będziemy się zajmować inteligentniejszymi i
    lepiej płatnymi zajęciami :)

    > Po czesci wynika to z tego, ze ktos
    > kupi sobie chipa z linuxem, zainstaluje i juz czuje sie adminem. Potem
    > stawia sobie serwer i oferuje uslugi. Oczywiscie nikt nie patrzy na
    > jakosc i koszty. Po tem odbieram telefony dlaczego macie takie drogie
    > serwery, bo ja widzialem w sieci po 30 zl za rok. Mozna tylko
    > odpowiedziec to prosze sie skontaktowac z tym dostawca, pewnie jest w
    > domu, o ile mama go nie wyslala po ziemniaki.

    ja nie rozumie ludzi którzy zadają tego typu bezsensowne pytani. widzi
    taniej to niech sobie tam idzie, inna sprawa jak się mu próbuje
    wciskac drogie usługi ale Ty pewnie tego nie robisz :P

    --
    futszaK
    "Od samego początku celem hakera było zniszczenie danych znajdujących