  • Date: Mon, 12 Jul 2010 17:22:58 +0200
    From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ogłoszenie o pracy dla jednego kandydata ??

    W dniu 7/11/2010 10:08 PM, PP wrote:

    > Tylko stawka jasna 1400PLN ( brutto ?? ) i zadania jasne, po co
    > chiński?, chyba że chcemy zatrudnić chińczyka i dajemy zaporowe warunki
    > znajomości języka by nikt inny się nie zgłosił.

    Oj, sam kiedyś coś takiego robiłem. Mieliśmy przyjąć do naszego
    krakowskiego oddziału Chińczyka. Konkretnego, który już w sumie dłuższy
    czas z nami współpracował zdalnie i chcieliśmy go mieć na miejscu. I z
    rozmów z ważnymi urzędnikami urzędów wszelakich wyszło, że żeby wszystko
    było zgodnie z literą prawa, trzeba najpierw odstawić szopkę z szukaniem
    pracownika w Polsce, a dopiero jak się nikt nie znajdzie, to możemy go
    ściągnąć. No to też szukaliśmy programisty z baaardzo długą listą
    konkretnych wymagań, w tym znajomością mandaryńskiego.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh