  • 1. Data: 2010-07-11 15:33:38
    Temat: Ogłoszenie o pracy dla jednego kandydata ??
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    http://www.infopraca.pl/praca/konserwator-systemow-k
    omputerowych-i-sieci/warszawa/2587244
    chiński biegle :)

  • 2. Data: 2010-07-11 16:21:20
    Temat: Re: Ogłoszenie o pracy dla jednego kandydata ??
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PP pisze:
    > http://www.infopraca.pl/praca/konserwator-systemow-k
    omputerowych-i-sieci/warszawa/2587244

    > chiński biegle :)

    Ty sie nie dziw temu tylko juz dzis szukaj kolesia w chinach albo
    indiach ktory bedzie robote za ciebie robil.

    Sprawa wyglada mniej wiecej tak ze juz dzis pracownicy szukaja frajerow
    w chinach lub indiach ktorzy im zlecone prace zrobia za 1/10 wartosci
    projektu. Juz nie wpsomne o tym ze hindusi znaja angielki lepiej niz
    anglicy o polakach juz nie wspomne bo to dno intelektualne z drobnymi
    wyjatkami.

  • 3. Data: 2010-07-11 20:08:07
    Od: "PP" <p...@w...pl>

> [...]
    > projektu. Juz nie wpsomne o tym ze hindusi znaja angielki lepiej niz
    > anglicy o polakach juz nie wspomne bo to dno intelektualne z drobnymi

    Tylko stawka jasna 1400PLN ( brutto ?? ) i zadania jasne, po co chiński?,
    chyba że chcemy zatrudnić chińczyka i dajemy zaporowe warunki znajomości
    języka by nikt inny się nie zgłosił.
    Piotr

  • 4. Data: 2010-07-12 00:54:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PP" <p...@w...pl> wrote in message news:i1d8bf$kt5$1@news.vectranet.pl...

    > Tylko stawka jasna 1400PLN ( brutto ?? ) i zadania jasne, po co chiński?,
    > chyba że chcemy zatrudnić chińczyka i dajemy zaporowe warunki
    > znajomości języka by nikt inny się nie zgłosił.

    Miałem kolegę w liceum który interesował się Japonią i studiował
    język japoński sam z siebie...
    Skąd wiesz że warunki zaporowe - może znajdzie się jakiś technik
    w Polsce ze znajomością chińskiego?

    Masz rację jednak że wygląda to na przygotowanie do aplikacji wizowej
    jakiegoś Chinczyka który do Polski do roboty się wybiera... Łatwiej dostać
    wizę pracowniczą gdy pracodawca sponsorujący wykaże się że szukał
    pracownika na rynku lokalnym X miesięcy i nie znalazł, więc musiał
    ściągnąć obcokrajowca "z konieczności" :-)

  • 5. Data: 2010-07-12 15:22:58
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 7/11/2010 10:08 PM, PP wrote:

    > Tylko stawka jasna 1400PLN ( brutto ?? ) i zadania jasne, po co
    > chiński?, chyba że chcemy zatrudnić chińczyka i dajemy zaporowe warunki
    > znajomości języka by nikt inny się nie zgłosił.

    Oj, sam kiedyś coś takiego robiłem. Mieliśmy przyjąć do naszego
    krakowskiego oddziału Chińczyka. Konkretnego, który już w sumie dłuższy
    czas z nami współpracował zdalnie i chcieliśmy go mieć na miejscu. I z
    rozmów z ważnymi urzędnikami urzędów wszelakich wyszło, że żeby wszystko
    było zgodnie z literą prawa, trzeba najpierw odstawić szopkę z szukaniem
    pracownika w Polsce, a dopiero jak się nikt nie znajdzie, to możemy go
    ściągnąć. No to też szukaliśmy programisty z baaardzo długą listą
    konkretnych wymagań, w tym znajomością mandaryńskiego.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh