  • 1. Data: 2014-04-12 14:38:57
    Temat: OldtimerbazaR
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam chciałem się zapytać , czy w Katowicach przy ulicy Bytkowskiej (
    kiedyś była tam Międzynarodowe Targi Handlowe , w 2006 roku hala się
    zawaliła ) będą jeszcze jakieś giełdy samochodowe typu OldimerbazaR , i
    kiedy one się odbędą.

  • 2. Data: 2014-04-13 09:16:06
    Temat: Re: OldtimerbazaR
    Od: Drzewo <d...@w...pl>

    W dniu .04.2014 o 14:38 Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_nospam_gmail.com>
    pisze:

> [...]
    > kiedyś była tam Międzynarodowe Targi Handlowe , w 2006 roku hala się
    > zawaliła ) będą jeszcze jakieś giełdy samochodowe typu OldimerbazaR , i

    Firma nadal działa, organizują targi ale przegrali konkurencje z Expo
    Silesia w Sosnowcu i raczej tam lub w Spodku będą imprezy motoryzacyjne.
    Moto bazar już chyba na stałe został w Sosnowcu.

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info/

  • 3. Data: 2014-04-15 11:11:13
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    A będą może jakieś podobne giełdy w tym miejscu gdzie niegdyś stała hala
    Expo Silesia ??