  • 1. Data: 2014-04-07 17:37:06
    Temat: Wybor
    Od: seba50016 <seba50015@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Chcialem sie was zapytac co byscie polecili, yamaha tzr50, aprilia
    rs50 czy moze derbi gpr 50?? mam zamiar kupic jakas biegowke i te mi
    najbardziej "podeszły" tak wiec jak na poczatku, co polecacie dlaczego
    np.derbi a nie tzr :) no chyba ze macie lepsze moto do zaoferowania (takze
    50ccm):p Z góry dzieki i czekam na odpowiedzi :D

  • 2. Data: 2014-04-08 09:05:34
    Temat: Re: Wybor
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2014 17:37, seba50016 pisze:
    > Witam. Chcialem sie was zapytac co byscie polecili,

    Dla ciebie?

    Korepetycje z języka polskiego.

  • 3. Data: 2014-04-08 11:52:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-07 17:37, seba50016 pisze:
    > Witam. Chcialem sie was zapytac co byscie polecili, yamaha tzr50,
    > aprilia rs50 czy moze derbi gpr 50??

    Yamaha ma na pewno najlepszy serwis i dostęp do części. Musiałbyś
    zorientować się jak jest z pozostałymi dwiema markami w Twojej okolicy.
    Aprilia generalnie ma dobre opinie jeśli chodzi o swoje dwusuwy i moce z
    nich uzyskiwane, ale nie wiem jak z trwałością, dlatego serwis i dostęp
    do części są w tym przypadku tak istotne. A Aprilia w Polsce nie ma
    szczęścia do importerów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2014-04-10 16:20:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-08 09:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Dla ciebie?
    >
    > Korepetycje z języka polskiego.

    Pogięło Cię?

    --