eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOleje 'firmowe" › Re: Oleje 'firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin3!gobli
    n1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
    <kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
    <551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5527817c$0$4171$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Oleje 'firmowe"
    Date: Fri, 10 Apr 2015 11:55:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150409-1, 09.04.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 42
    Message-ID: <55279dd8$0$15661$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1428659672 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15661 89.72.242.154:2724
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559715
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA478718C1744Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
    >
    >>>>> Pasek od alternatora - bez znaczenia.
    >>>>>
    >>>> Koledze w Lagunie II pasek od alternatora pękł, zawinął się na kole
    >>>> pasowym wału,
    >>>> połamał plastikową osłonę rozrządu, która poszarpała pasek rozrządu.
    >>>> Koszty: holowanie, nowa osłona, kompletny rozrząd, robocizna,
    >>>> stracony dzień w pracy.
    >>>>
    >>> Mi tez kiedys pekł.
    >>> Jakei z tego wnioski?
    >>
    >> Wniosek taki, że kupowanie mniej wytrzymałych części może spowodować
    >> awarie, wydatki i stratę czasu.
    >>
    >> Osobnym problemem jest możliwość ocenienia przez klienta czy kupowana
    >> rzecz jest dobrej czy złej jakości. Oleju, paska, świec czy filtrów
    >> nie ocenisz po wyglądzie. Chyba, że już taki badziew, który rozłazi
    >> się w rękach.
    >>
    > Gwarantuje ci ze mechanik ktory serwisował tamten samochód zadnego
    > badziewnego paska nie włożył.
    >

    Zawsze jest ryzyko awarii, nawet w najlepszych jakościowo częściach dla
    lotnictwa. Nie ma jednak sensu zwiększanie prawdopodobieństwa awarii poprzez
    wkładanie gorszych jakościowo części.
    Jeśli kiepski pasek wielorowkowy kosztuje np. 50 zł, a dobry 100 zł. To nie
    ma sensu oszczędzać 50 zł i narażać się na spustoszenie w silniku. Nawet jak
    nic nie zdemoluje, to samemu trudno go założyć.
    W starszych samochodach z paskiem klinowym awaria nie była tak dokuczliwa.
    Na prawie każdej stacji benzynowej można dokupić pasek klinowy i wymienić
    samemu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: