  • 1. Data: 2016-01-25 14:45:47
    Temat: Olympus fenomen
    Od: Killer2 <a...@o...com>

    Ten aparat olympus XZ-10 jak był w sklepach (~2014r) kosztował ~~ 769zł,
    wiem bo sam go kiedyś kupiłem, po roku chyba sprzedałem go za 500zł.

    I teraz zasadnicza część tematu:
    facet wygrywa dzisiaj licytację takiego nowego egzemplarza z fotojoker:
    http://allegro.pl/aparat-olympus-stylus-xz-10-bialy-
    i5915933668.html

    865zł!!! chora cena bo ja myślałem że będzie max 500 (bÓl dupy jak ktoś
    powie) w życiu bym za ten aparat tyle nie dał

    ale najlepsze: po chwili wystawia ten co go kupił na licytację od 1500zł
    z kup teraz 2000zł
    http://allegro.pl/ostatni-unikat-nowy-bialy-kruk-oly
    mpus-xz-10-i5946583705.html

    no kurwa niech mi ktoś wytłumaczy co za przekręty ludzie robią?

  • 2. Data: 2016-01-25 17:07:43
    Temat: Re: Olympus fenomen
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2016 o 14:45 Killer2 <a...@o...com> pisze:

> [...]
    mpus-xz-10-i5946583705.html

    > no kurwa niech mi ktoś wytłumaczy co za przekręty ludzie robią?

    To jest pranie brudnych pieniędzy przez "liderów" KOD :)

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2016-01-25 20:37:25
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2016-01-25 o 14:45, Killer2 pisze:

    > no kurwa niech mi ktoś wytłumaczy co za przekręty ludzie robią?

    Nic mnie już na allegro nie dziwi.

    Używane przedmioty niejednokrotnie są dobijane do ceny przekraczającej
    cenę nowej (a przedmiot jest dostępny w sklepie).

    Niektóre hobbystyczne starocia zdrożały sześciokrotnie w ciągu 5 lat
    osiągając stan "każdy wystawia, nikt nie kupuje". Gdy ktoś wystawia od
    złotówki ludzie dobiją do ceny... jeszcze większej :)

    L.

  • 4. Data: 2016-01-26 00:07:24
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 20:37:29 UTC+1 użytkownik Luke napisał:

> [...]
    > osiągając stan "każdy wystawia, nikt nie kupuje". Gdy ktoś wystawia od
    > złotówki ludzie dobiją do ceny... jeszcze większej :)

    Podaż zmalała, popyt wzrósł.
    Pozdrawiam Marcin

  • 5. Data: 2016-01-29 10:49:43
    Od: qed <q...@p...fm>

    On 25.01.2016 14:45, Killer2 wrote:
    [ciach...]

    > no kurwa niech mi ktoś wytłumaczy co za przekręty ludzie robią?

    Pytasz jakie przekręty?
    Podatkowe; nie wolno mu sprzedawać tego przed upływem 6 miesięcy.

    Pozdrawiam

    QED

  • 6. Data: 2016-01-29 12:40:13
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-01-29 o 10:49, qed pisze:
> [...]
    > [ciach...]

    > Pytasz jakie przekręty?
    > Podatkowe; nie wolno mu sprzedawać tego przed upływem 6 miesięcy.

    buahaha
    wolno, wolno i nikt mu nie zabroni, a cena za jaką wystawia to jego
    sprawa, najwyżej nikt nie kupi i tyle

  • 7. Data: 2016-02-07 15:12:15
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    > buahaha
    > wolno, wolno i nikt mu nie zabroni, a cena za jaką wystawia to jego
    > sprawa, najwyżej nikt nie kupi i tyle

    hmmm jak nie ma działalności to nie wolno, poza tym powyżej 1000zł ktoś
    musi zapłacić PCC