  • 1. Data: 2016-01-13 21:49:13
    Temat: Jaka angielska nazwa listwy do foto 3D ?
    Od: Janusz Pawlowski <u...@w...pl>

    Chciałbym na angielskim e-bay kupić listę pozycjonującą moją cyfrową lustrzankę
    stosownie do wymagań fotografii typu 3D - czyli dwie pozycje oddalone od siebie
    lewo-prawo o jakieś 70 mm lub podobnie. Na e-bay znalazłem listwę do aparatu, ale to
    jest taki winder do aparatu który płynnie przemieszcza aparat o ok. 90 cm - to chyba
    nie to. Proszę - podpowiedzcie jak po angielsku to się nazywa.

  • 2. Data: 2016-01-14 00:34:31
    Temat: Re: Jaka angielska nazwa listwy do foto 3D ?
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-13 o 21:49, Janusz Pawlowski pisze:

    > Chciałbym na angielskim e-bay kupić listę pozycjonującą moją cyfrową lustrzankę
    > stosownie do wymagań fotografii typu 3D - czyli dwie pozycje oddalone od siebi

    Poszukaj "Macro Focusing Rail Slider".

    P.

  • 3. Data: 2016-01-14 09:05:00
    Od: takos <k...@g...com>

> [...]
    nie to. Proszę - podpowiedzcie jak po angielsku to się nazywa.

    kiedyś bawiłem się fotografią stereoskopową
    nie przywiązuj się do rozstawu oczu człowieka
    czasem osiągniesz lepsze wyniki z duzo wiekszym rozstawem obiektywów

    w prosty sposób można wykonac deseczkę mocowaną do statywu
    z sankami bądź "zawiasami" pozycjonującymi aparat
    to były naprawdę proste rozwiazania

  • 4. Data: 2016-01-14 10:37:39
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2016-01-14 09:05, takos pisze:

    > kiedyś bawiłem się fotografią stereoskopową
    > nie przywiązuj się do rozstawu oczu człowieka
    > czasem osiągniesz lepsze wyniki z duzo wiekszym rozstawem obiektywów

    GDzieś jest zdjęcie Kosmosu z oczami rozstawionymi
    na średnicę orbity Ziemi
    --
    A S

  • 5. Data: 2016-01-14 13:44:13
    Od: abs <n...@o...pl>

    W dniu 13.01.2016 o 21:49, Janusz Pawlowski pisze:
> [...]
    nie to. Proszę - podpowiedzcie jak po angielsku to się nazywa.

    Cos takiego: http://tiny.pl/gt912 To bedzie chyba rodzaj 'bracketu'.

    ABS

  • 6. Data: 2016-01-14 20:32:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Janusz Pawlowski" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Chciałbym na angielskim e-bay kupić listę pozycjonującą moją cyfrową
    > lustrzankę

    Double camera/flash mount/mounting rail
    double camera mounting bracket
    3D camera mounting bracket/rail
    - albo jakies inne, podobne kombinacje. Wpisuj najpierw w googlu, zobacz
    co wyrzuci grafika i lekko modyfikuj, w końcu trafisz ;-)

    --
    Yogi(n)