    From: Paweł Tyll <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Onet plejer !!!
    Date: Fri, 25 Feb 2005 17:36:15 +0100

    "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> wrote in message
    news:cvnafm$4i5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z takim podejściem... to faktycznie, nie mamy o czym dyskutowac.
    No ale po co kombinować nad innym podejściem, skoro to, niestety, jest jedynym
    słusznym? Przygotowanie serwisu pod kątem obsługi wszystkich systemów (a w tym
    wypadku jak mniemam nie jest to jedynie doprowadzenie części HTML do
    używalności w różnych przeglądarkach, a również stworzenie oprogramowania pod
    inne platformy) to niemałe koszta. Przy przeliczeniu tego na potencjalny zysk,
    niestety rachunek wychodzi mocno na niekorzyść wieloplatformowości - sami
    sobie odpowiedzmy, ilu użytkowników różnych darmowych systemów przyjdzie do
    onetu po mp3? Ot, tak wyszło że dopóki IE używa większość potencjalnych
    contentożerców, to onety i inne takie będą supportować właśnie IE, a inne
    przeglądarki jedynie starać się wspierać, jeżeli nie przysporzy to
    problemów/kosztów. Oczywiście sytuacja taka będzie miała miejsce dopóki IE
    będzie miał większość rynku przeglądarek, a większość rynku przeglądarek ma z
    powodów różnych, między innymi z powodu tego że jest najbardziej wspieraną
    przeglądarką jak również najłatwiej dostępną dla prostego użytkownika, kółko
    się zamyka. Ze swej strony dodam, że mi np. Firefox się nie podoba, wolę IE
    lub Operę (mówię o wizualnym i użytkowym aspekcie, nie o bezpieczeństwie) -
    może oprócz tych wskazanych przeze mnie powodów popularności IE jest jeszcze
    jeden, jest to zwyczajnie relatywnie dobry produkt?

    Pozdrawiam.