  • 1. Data: 2005-02-25 07:35:35
    Temat: Onet plejer !!!
    Od: "..::Michał::.." <m...@o...pl>

    Na twoim komputerze nie można wyświetlić strony Onet Plejer.
    Aby uzyskać dostęp do tej strony, musisz posiadać:

    * Komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows;
    Windows 98, ME, 2000 lub XP
    * Przeglądarkę Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej. Wersja 6.0
    jest dostępna do pobrania za darmo ze strony Microsoft. Kliknij tutaj, aby
    dowiedzieć się, jak zainstalować przeglądarkę na twoim komputerze.
    (Ograniczenia te wynikają z zastosowanej przez naszego partnera OD2
    technologii zabezpieczającej pliki przed kradzieżą - DRM 'digital rights
    management' Microsoftu)
    * Windows Media Player (wersja 7.0 lub wyższa). Windows Media Player 9
    jest dostępna do pobrania za darmo. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak
    zainstalować tę aplikację na twoim komputerze.
    * Flash Plug In (wersja 5 lub wyższa)

    Aby korzystać z naszego serwisu potrzebne będą również:

    * Karta muzyczna
    * Głośniki lub słuchawki podłączone do twojego komputera

    Uwaga: Posiadacze komputerów Macintosh nie będą mogli skorzystać z tej
    strony. Pobieranie plików przez tych użytkowników będzie niemożliwe,
    ponieważ aplikacja Windows Media Player dla komputerów Macintosh nie
    obsługuje wymaganych typów plików.

    Co wy na to ?
    --
    ..::Michal::..

  • 2. Data: 2005-02-25 07:44:43
    Temat: Re: Onet plejer !!!
    Od: wer <w...@a...org>

    ..::Michał::.. napisał(a):
> [...]
    > strony. Pobieranie plików przez tych użytkowników będzie niemożliwe,
    > ponieważ aplikacja Windows Media Player dla komputerów Macintosh nie

    TG czy NTG?

    hmmmm

    Ogolnie to microsoft wlasnie walczy o interoperacyjnosc. Pierwsze wyniki
    mamy.

    wer

  • 3. Data: 2005-02-25 08:10:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ..::Michał::.. napisał(a):

    [...]

    > Co wy na to ?

    Dlaczego uwazasz, ze to jest problem polskiego Internetu?

    j.

  • 4. Data: 2005-02-25 08:11:02
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org>

    Dnia Fri, 25 Feb 2005 08:35:35 +0100, ..::Michał::.. napisał(a):

> [...]
    > strony. Pobieranie plików przez tych użytkowników będzie niemożliwe,
    > ponieważ aplikacja Windows Media Player dla komputerów Macintosh nie

    Ja myślałem, że się w końcu doczekam jakiegoś fajnego serwisu sprzedającego
    pojedyńcze kawałki a tu lipka... Z Opery nie wpuszczają, ceny za duże
    (zakup 15 piosenek wychodzi tyle samo co płyta)... Kolejne gówno jak
    iplay...
    --
    Piotrek Górski

  • 5. Data: 2005-02-25 08:40:41
    Od: "..::Michał::.." <m...@o...pl>

    Dnia 25 Feb 2005 09:10:14 +0100, januszek napisał(a):

    > ..::Michał::.. napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Dlaczego uwazasz, ze to jest problem polskiego Internetu?
    Dlatego ze juz ponad 12% ludzi w _Polsce_ surfując po _Internecie_ nie ma
    IE tylko inne programy : Firefox Opera itp.

    wystarczy taki powód?
    wg mnie to jest problem polskiego internetu.

    --
    ..::Michal::..

  • 6. Data: 2005-02-25 08:51:53
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 25 Feb 2005 09:40:41 +0100, ..::Michał::.. wrote:

    > Dlatego ze juz ponad 12% ludzi w _Polsce_ surfując po _Internecie_ nie ma
    > IE tylko inne programy : Firefox Opera itp.
    >
    > wystarczy taki powód?
    > wg mnie to jest problem polskiego internetu.

    Inaczej: dlaczego akurat jakiś badziewny wynalazek Onetu ma być tym
    problemem, a nie tysiące innych stron, z których nie da się (albo wcale,
    albo bez uszczerbku na zdrowiu) skorzystać za pomocą przeglądarki innej niż
    IE?
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 7. Data: 2005-02-25 09:05:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ..::Michał::.. napisał(a):

    [...]

    > Dlatego ze juz ponad 12% ludzi w _Polsce_ surfując po _Internecie_ nie ma
    > IE tylko inne programy : Firefox Opera itp.

    No tak, ale to problem onetu a nie Internetu...

    j.

  • 8. Data: 2005-02-25 11:25:02
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Szymon Sokół napisał(a):
> [...]
    > albo bez uszczerbku na zdrowiu) skorzystać za pomocą przeglądarki innej niż

    Niech no pomyślę... niedawno ktoś przytoczył, ile odwiedzin posiada
    serwis Onetu. Chociażby fakt, że "janek&marek spółka rolna" posiada
    stronę, która uniemożliwia przeglądanie jej pod innymi przeglądarkami
    niż IE, niewiele obchodzi zacną część internetu.

    Po drugie - primo! - jest to serwis, w którym płaci się, aby móc
    posiadać dostęp do zasobów (tak wywnioskowałem z wątku). To już
    deklasuję MASĘ stron/serwisów/ettecera, które pełnią jedynie funkcję
    informacyjną.

    Osobiście pierwszy raz słyszę coś nt. serwisów umożliwiających
    zakupienie muzyki w formacie mp3, działających na szeroką skalę po
    Polskiej stronie Internetu. Czyżby onet-prekursor?

    Może autor wątku miał dobre intencje.

  • 9. Data: 2005-02-25 11:28:48
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    januszek napisał(a):

    > No tak, ale to problem onetu a nie Internetu...

    Jeżeli Onet dostarcza content dla szerokiej części polskiego Internetu,
    jest to w pewnym sensie problem polskiego Internetu. Nie tylko Onet, jak
    w tym wypadku, ogranicza możliwość przeglądania swoich zasobów w taki
    sposób. Miło byłoby mieć możliwość wyboru przeglądarki i innych narzędzi
    (systemu!), nieprawdaż? A gdy ktoś nas zmusza, do korzystania z
    konkretnych, komercyjnych narzędzi, jest to problem.
    No właśnie, to jest, czy nie jest?

  • 10. Data: 2005-02-25 11:33:05
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz wrote:
    > Osobiście pierwszy raz słyszę coś nt. serwisów umożliwiających
    > zakupienie muzyki w formacie mp3, działających na szeroką skalę po
    > Polskiej stronie Internetu. Czyżby onet-prekursor?

    Tyle, że to NIE JEST w formacie mp3. I to autorowi wątku chodziło (słabą
    dostępność).

    Wanted