  • Data: 2018-11-13 19:03:54
    Temat: Re: Open Source czyli kolonializm intelektualny
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli idzie o "powoda" tej dyskusji, to w mojej ocenie oprócz
    > schizofrenii cierpi też na megalomanię.

    Khe... Ustalmy po raz kolejny podstawowe fakty:
    1. Schizofrenia we wszechświecie (poza Ziemią i innymi planetami kontrolowanymi przez
    Nol/Ufo/Szaraki) nie występuje. Jest to całkowicie sztuczne zjawisko.
    2. Na schizofrenię (ziemską) trzeba się zgodzić zaraz po urodzeniu by Nol/Ufo/Szaraki
    mogły ją wdrożyć u danego osobnika. Nol-e/Ufo-le/Szarak-i pytają oddzielnie o zgodę
    na 2 różne wersje schizofrenii.
    3. Są 2 odmiany schizofrenii robionej przez Nol/Ufo/Szaraki:
    3.1. Emulowana schizofrenia: wrabianie techniką manipulacji zwaną "Łuk kryzysowy"
    polega to na wytworzeniu na ofiarę presji bez zmiany jej otoczenia w celu zmiany jej
    zachowania. Robi się to telepatycznymi środkami technicznymi (rozszeżona wersja
    chronowizjera będącego rozszerzoną wersją teleskopu telepatycznego proponowanego
    przez prof. Jana Pająka). Ma to na celu napiętnowanie społeczne - poprzez odsiadkę w
    psychiatryku i zmuszenie do przyjmowania trujących psychotropów.
    3.2. Schizofrenia w umyśle. Robi się to technicznie doprowadzając do zdolności jakby
    myślenia 2 torowego (zamyślania się). Ten drugi tor jest bardzo tępy, ale np.
    przydaje się do automatycznego zliczania (np. podczas ćwiczeń fizycznych).
    4. Żadna z odmian schizofrenii nie powoduje sama z siebie pozyskania zaawansowanej
    wiedzy. A ja taką wiedzę przekazuję.
    5. Nawet lekarze nie mają pojęcia czym i z czego się bierze to co nazywają
    schizofrenią - oni są przygłupami - WY OPERUJĄC ICH JĘZYKIEM I ICH SKRÓTAMI MYŚLOWYMI
    STAWIACIE SIĘ NA RÓWNI Z TYMI PRZYGŁUPAMI. Nawet mimo tego, że wszystko rzeczowo
    przedstawiam.

    Tak więc jeśli łaska przestańcie robić łajdactwa wyPISując głupoty o schizofrenii,
    która jest czysto emulowanym zjawiskiem!!! Jak macie argumenty, doświadczenie lub
    wiedzę, to zapraszam do dyskusji!!!

    Ale najwidoczniej ja "myśląc po kosmicznemu" już zdystansowałem dyskutantów. Ale i
    tak nie zamierzam opuszczać grup dyskusyjnych z uwagi na chęć utrzymania otwartych
    kanałów informacyjnych.

    A jeśli chodzi o megalomanię... Nie mam jej. Czy byłbym germanofilem jak bym mówił,
    że niemieckie samochody są dobre? Albo czy byłbym amrykanofilem, twierdząc że F-16
    jest lepsze od Mig-29?!? Albo czy ktoś jest amerykanofilem kupując amerykańskie
    komputery i spodnie?!? Bo twierdzi, że są dobre?!?
    Dlatego nie ma cienia przesady, że ja operuję na poziomie "prawie kosmicznym" a wy
    jesteście jak ziemniaki zadowolone, że mogą rosnąć, bo nagle gleba stała się morka
    bez pojęcia dlaczego tak się dzieje. Zadowalacie się ziemniakami i schabowym bez
    pojęcia o tym skąd przyszliście i co się Wam przytrafiło, bez pojęcia co jest ważne i
    jakie są zasady. Coś tam o zasadach powiedziało Wam Ufo i spec służby - ale to odpady
    z pańskiego stołu. A ja chcę ucztować!!!

    Tym się właśnie różnimy - ja odkrywam prawdę o rzeczywistości, wskazuję problemy i
    opracowuję ORYGINALNE rozwiązania, a Wy myślicie że jesteście zaawansowani, bo
    skończyliście studia (lub co gorsza myślicie że jesteście zaawansowani bo spec służby
    Was dostrzegły). Ja natomiast chcę być zaawansowany moralnie, świadomościowo (w
    sensie rozumienia zasad wszechświata), oraz technicznie (w zakresie informatyki i
    elektroniki).