eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingOpenGL - problem z normalnymi › Re: OpenGL - problem z normalnymi
  • Data: 2009-04-07 18:59:31
    Temat: Re: OpenGL - problem z normalnymi
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > Witam!
    >
    > Coś robię wybitnie nie tak z normalnymi do trójkątów... czy ktoś może
    > powiedzieć mi, dlaczego jeden trójkąt nie jest oświetlony mimo podania
    > poprawnej normalnej i włączenia dwustronnego oświetlenia?
    Strzelam, że dlatego, że jeden trójkąt podajesz zorientowany przodem do
    obserwatora, a drugi tyłem, a normalne są te same. "Kolejność
    wierzchołków" powinna być zgodna z ruchem wskazówek zegara jeżeli
    patrzysz na przód, a przeciwna, jeżeli na tył.

    I nie musisz za każdym razem ładować na nowo macierzy - starczy raz,
    przy starcie a potem push/pop matrix na początku/końcu rysowania.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: