  • Data: 2017-09-20 14:33:10
    Temat: Re: Opony
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytałeś specjalnie teraz?tak

    > Bo mnie do głowy by nie przyszło, że w obrocie jest jakaś
    > drugogatunkowa klasa opon dla innych dystrybutorów.
    Spójrz na przykład na sławną już chemię czy żywność, gdzie ten sam
    produkt z tym samym kodem EAN ma różny skład w Polsce a inny na
    zachodzie. Niedawno kojarzę temat spożywki i gdzieś w TV nawet było.
    > Jedyne co może być, to to, że mogą mieć jakieś tańsze opony
    > jak są już starawe i wtedy puszczają je za pół ceny, ale wiadomo,że
    > to rocznik taki a taki.

    No gumiarz określił to tak, że jak kiedyś w PRL były opony Gat.I i
    Gat.II to były oznaczane (i pamiętam w istocie takie wytłoczenia a nawet
    mam takie opony). A teraz nie są oznaczane i jakość opony znać można
    tylko po kanale dostawy. Zalatywało mi to teorią spiskową, ale biorąc
    pod uwagę staż gumiarski i to co się dzieje w innych branżach nie
    skreśliłem całkowicie tej jego teorii.

    Przecena starszych opon OZNACZONYCH to jasna sprawa - on teoretyzował o
    nieoznaczaniu różnych gatunków dokładnie tego samoego produktu.