    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Opportunity się zepsuł ale wcześniej się zestarzał
    Date: Sat, 23 Feb 2019 19:00:47 +0100

    Janusz wrote:

    > Ale na promieniowanie kosmiczne i rom nie pomoże

    Pomoże, pomoże. Mam słoik rdzeni do pamięci rdzeniowych, mogę
    ponegocjować z NASA. ;-)

    > chyba że będzie
    > zrobiony w procesie wiekszym od chyba 160nm a to juz dawno nikt nie robi.

    Możesz mieć tych romów dowolnie wiele i sobie zrobić układ głosujący.
    Po prostu flash to jest słaba technologia i się zaczynają pojawiać
    pierwsze efekty jej stosowania w zastosowaniach krytycznych.

    Jakoś Voyager się nie może od 40 lat popsuć, a warunki pracy ma gorsze...

    > Mogli jeszcze maską programować ale wtedy trudno poprawki się robi.

    Mogli też upleść sobie core rope. Pół wieku temu umieli, teraz "nie umią".

    Pozdrawiam, Piotr