  • Data: 2009-04-25 13:03:35
    Temat: Re: Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
    Od: X <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Akarm napisał:

    > ToMasz napisał(a)

    > Czy mógłbyś w związku z tym podpowiedzieć mi coś?
    > Dostałem właśnie propozycję przedłużenia umowy: za ok. 25 zł brutto - 40
    > minut do wszystkich plus 40 wewnątrz sieci i na stacjonarne, dodatkowo 5
    > numerów w sieci i stacjonarnych do gadania bez limitu. Gdzie powinienem
    > poszukać korzystniejszej oferty?

    Wziąłbym taki abonament za 25zł brutto gdyby rozmowy w sieci były
    całkowicie za darmo, do tego pakiety internetowe 100,250,500,1000MB za
    10,18,30,60zł. W żadnym innym przypadku nie wezmę abonamentu. Wolę kupić
    na allegro telefon i jechać na simplusie z pakietem 500min.do Plusa za
    24zł, wybranymi 5 numerami stacjonarnymi za 5gr/min. i pakietami
    internetowymi 20,50MB