  • 1. Data: 2009-04-24 20:31:23
    Temat: Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Na karte:
    Przy doładowaniu 50 PLN (co daje ok. 16 zł na miesiąc) czas na połączenia
    wychodzące 3 miesiące i 29 gr/min do wszystkich sieci (z wyjątkiem Play i
    Polsatu w POPie)
    daje to ok. 57 min co miesiąc.
    przy 50PLN dają chyba jakieś promocyjne złotówki tylko do Orange...

    Na abonament
    Przy abonamencie 25 PLN,
    http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_main?st
    amp=1240604754220
    dają zaledwie 40 min do wszystkich sieci (bez Play), a minuta wychodzi
    ponad dwukrotnie droższa.
    Czyżby chodziło im o to, aby ludzie zrywali umowy abonamentowe i
    przechodzili na przedpłacone ?
    Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...

    innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 2. Data: 2009-04-24 20:48:12
    Temat: Re: Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:

> [...]
    > przechodzili na przedpłacone ?
    > Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...
    >
    > innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

    Jest podobnie, analizowalem taryfy syberyjskie, nawet w najdroższej
    taryfie za 200zł chyba prawie 7000minut do wszystkich sieci w ciagu
    24m-cy, czyli koszt minuty ponad 41 groszy brutto. Ja kupiłem prawie 2
    lata temu Nokie N73 na allegro za 1200zł z kartą pamięci 2GB i do dziś
    korzystam z niej w simplusie (super pakiety internetowe, pakiety minut
    do Plusa po 5-6gr/min., wybrane stacjonanre za 5gr/min.). O wiele
    bardzij opłacało mi się kupić na wolnym rynku telefon niż wiązać się
    droższym abonamentem przez 2 lata.Różnica 500zł na droższym telefonie
    kupionym na allegro już dawno mi się zwróciła...Powiem krótko: Abonament
    umarł. Jedyna reaktywacja to darmowe rozmowy do całej sieci dla
    abonamentu. Wtedy będzie on czymś lepszym od prepaida.

  • 3. Data: 2009-04-24 21:01:39
    Od: GiZmo <...@...c>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Czyżby chodziło im o to, aby ludzie zrywali umowy abonamentowe i
    > przechodzili na przedpłacone ?
    > Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...
    >
    > innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

    Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do
    którego sporo dopłaca operator?

  • 4. Data: 2009-04-24 21:27:34
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    GiZmo pisze:

    > Naprawdę nie wpadłeś na to, że przy abonamencie dostajesz telefon do
    > którego sporo dopłaca operator?
    to prawda, ale w tym przypadku niewiele wnosi.
    Play fresch namieszał i tyle. PAmietam płacze abonamentowców 25zł era,
    kiedy wszedł na rynek heyah. Teraz nikt nie płacze, ale efekt jest ten
    sam. Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych
    ofert pozostałych operatorów. Wyższe, po odliczeniu kosztów telefonu -
    staną sie opłacalne, ale teraz "sprawa frescha" przechyliła szale w
    strone prepaidów. Abonamenty dogonią stawiki w pół roku. Pamietaj ze
    biorąć kilka telefonów na abonament firmowy, mozesz dostać fajniejsze
    promocje niż w cennkiu, a biorąc kilka prepaidów... upust 2% na karty
    zdrapki w pobliskim kiosku...
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-04-25 09:01:47
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gst7j4$3ir$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wychodzące 3 miesiące i 29 gr/min do wszystkich sieci (z wyjątkiem Play i

    Abonament Orange 25 (NTP) - minuta do wszystkich (takze do Play) 24 gr.
    Do tego darmowe kilkaset minut do Orange. To sa plusy "mania" abonamentu.
    Ww. warunki oczywiscie pod warunkiem, iz nie pobierasz telefonu "na raty" w
    Orange :)

    Z.

  • 6. Data: 2009-04-25 09:10:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    No a prestiż ? Prestiż zdecydowanie jest połączony z ceną. Zależy od jej
    wysokości.
    No i obsługa- jest na wyższym poziomie i też swoje kosztuje.
    Wszak od dawna wiadomo, że taki pryszczaty jak ja ma byle tani prepaid, a
    abonamentowiec
    powinien emanować drogim prestiżem wokół ;-DDD

    tl

  • 7. Data: 2009-04-25 09:33:10
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    ToMasz napisał(a)
    > Niskie abonamenty nie opłacają sie od czasu "zetafona" i podobnych
    > ofert pozostałych operatorów.

    Czy mógłbyś w związku z tym podpowiedzieć mi coś?
    Dostałem właśnie propozycję przedłużenia umowy: za ok. 25 zł brutto - 40
    minut do wszystkich plus 40 wewnątrz sieci i na stacjonarne, dodatkowo 5
    numerów w sieci i stacjonarnych do gadania bez limitu. Gdzie powinienem
    poszukać korzystniejszej oferty?

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 8. Data: 2009-04-25 11:54:39
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Akarm pisze:
> [...]
    > minut do wszystkich plus 40 wewnątrz sieci i na stacjonarne, dodatkowo 5
    > numerów w sieci i stacjonarnych do gadania bez limitu. Gdzie powinienem

    nie znajdziesz. Niestety nikt "z drogi" nie znajdzie podobnej oferty jak
    Ty masz. Podpadasz tym samym pod trola, albo nie napisałeś wszystkiego...
    ToMasz

  • 9. Data: 2009-04-25 12:00:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "X" news:gst8ig$br$1@217.76.112.12

    > Powiem krótko: Abonament
    > umarł. Jedyna reaktywacja to darmowe rozmowy do całej sieci dla
    > abonamentu. Wtedy będzie on czymś lepszym od prepaida.

    Mądrego to i przyjemnie poczytać :)

  • 10. Data: 2009-04-25 12:23:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > abonamentowiec
    > powinien emanować drogim prestiżem wokół ;-DDD

    Głupoty pleciesz. Znam osobę, która ma firmę (nie jest to jednoosobowa) i
    dyrektor (>40lat) używał heyah.