    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange na karte: konto promocyjne
    Date: Fri, 14 Apr 2017 01:48:19 -0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No chyba zartujesz.
    > Nie po to Orange daje bonus na polaczenia "do Orange", zebys kupowal
    > za to pakiety "do wszystkich" :-)
    >
    > A tak w ogole ... jesli to to, to zadne pakiety
    > http://www.orange.pl/kid,4004238927,id,4004508276,ti
    tle,Jak-dziala-konto-promocyjne,helparticle.html

    > Masz normalnie dzwonic do Orange, poki nie zje konta promocyjnego.
    >
    > A wczesniej przeczytac informacje odnosnie pakietow - czy nie bedzie
    > tak, ze najpierw zezre minuty z pakietu, a potem dopiero zlotowki z
    > konta promocyjnego :-)

    Na to wygląda, że masz rację.

    Wciąż, mimo tych ich kombinacji, wychodzi że dla podróżnych jak ja, co w
    Polsce przejazdem na tydzień-dwa tylko 2-3 razy w roku oferta Orange Free
    na kartę jest najbardziej korzystna.

    Ładuje za 25zł, dostaje wystarczający pakiet danych internetowych a z tych
    25 już na koncie przeznaczam 9zł na nieograniczone rozmowy i SMSy do
    wszystkich sieci na 7 dni i jest z głowy. Zostaje na następne 9 na drugi
    wyjazd.
    Potem już przed samym wyjazdem z Polski uruchamiam "konto ważne rok" (sms o
    treści START pod numer 8002) i szafa gra i bucy.